Tandarts Post Twente - Spoed Tandarts Enschede
Spoed tandarts in Enschede nodig? Voor alle spoedeisende gebitsklachten bieden wij 365 dagen per jaar overdag, ’s avonds en in het weekend tandheelkundige spoedhulp aan. Wij behandelen iedereen, ook als u geen eigen tandarts in Twente heeft. We adviseren om van tevoren telefonisch een afspraak te maken om te voorkomen dat u onnodig moet wachten.
Need an emergency dentist in Enschede? Whatever the dental emergency may be, we can offer emergency dental care 365 days a year during the day, in the evening and at the weekend. We treat everybody, even if you don’t have your own dentist in Twente. If you have an emergency, please call us immediately and schedule an appointment to cut down on unnecessary waiting times
Openingstijden
Diensten en Behandelingen
Tandarts Post Twente - Spoed Tandarts Enschede: Beoordelingen
Fantastische ervaring: goed geholpen door deskundige tandartsen
Fantastische ervaring: Deskundig, beleefd, behulpzaan en ècht verzorgend. Ik kwam aan op een onmogelijk tijdstip, werd snel en adquaat geholpen door eerst de Manager zelf en later een vriendelijke en deskundige tandarts met dito assistente. Absolute aanrader voor elke bezoeker van de regio mijn spoedeisende klachten. Top Team!
Negatieve ervaring: 1 ster is nog te veel eigenlijk Vanavond geweest, werd de kamer in geroepen door de tandarts. Moest eerst 10 min wachten, toen kwam assistente die een foto van mijn kies moest nemen. Moest iets in mijn mond doen voor de foto, op mijn kiezen bijten zodat het klem zat, mijn eigen tandarts doet hem altijd goed in mijn mond. Deze assistente snapte er niks van. Heb zelfde voor de 2de foto maar goed gedaan. Na 10 min kwam de tandarts, uitgelegd wat er aan de hand was. Die gaf aan je eigen tandarts heeft vulling te diep in kies gemaakt en daarom is zenuw dood. Vervolgens kwam de jongen achter de balie binnen over de betaling van een andere klant. Moest maar met manager gebeld worden of de de tandarts zelf. Maar de tandarts vertrouwde ze niet. Toen discussie over pin apparaat. Vervolgens sprak die weer met mij. Toen kon die een zenuw behandeling doen maar kon hem niet afmaken, dat moest morgen mijn eigen tandarts maar doen, hij vertelde wel dat ik min 350 euro moest betalen voor een behandeling die hij niet kon en mocht afmaken. Hij was hier niet voor opgeleid en had ook geen tijd voor ze moest zo weg. Het was er ook smerige, vieze apparatuur en handschoentjes wisselen gebeurde ook niet, toen hij met andere dingen bezig ging daarna weer in mijn mond wou. Heel erg onprofessioneel, niet schoon en slechte communicatie. Al met al moest ik maar paracetamol en pijnstillers slikken tot morgen mijn eigen tandarts er weer is. Oja 60,02 afspraak kosten en 2x 21 euro voor een foto. De eerst was niet gelukt maar moest wel betalen. Totaal niets gedaan maar wel betalen. Nog steeds pijn en last.
Fantastische ervaring: Met mijn zoon geweest, we waren zeer tevreden. Lieve tandarts en assistente die rustig uitleggen en adequaat hebben gehandeld.
Fantastische ervaring: Prima! Mijn zoon is goed geholpen.
Fantastische ervaring: Ik belde de balie maar ik hoorde alleen Michael Jackson muziek vn esmeralda
Fantastische ervaring: Very godd perfect
Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers en super zorgvuldig geholpen.
Positieve ervaring: Ik was heel blij dat ik geholpen kon worden, zeker omdat ik bij mijn eigen tandarts pas 4dg later (!) terecht kon met flinke kiespijn. Ik geef het 4 ipv 5 sterren omdat het meer dan een uur uitliep, iets wat daar vaak het geval is. 1 Tandarts met zo'n volle wachtkamer is te weinig.
Beste Brenda Jordens,
Bedankt voor je feedback en begrip. We werken eraan om de wachttijden te verbeteren en waarderen je geduld enorm.
Met vriendelijke groet,
Het team van Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Negatieve ervaring: 1,5uur in de wachtkamer gezeten. Vervolgens hoor je dat er een ontsteking bij de verstandskies zit en word je met ibuprofen weggestuurd. Personeel onderling spreekt straattaal. Geen aanrader!
Beste Irma Klasens,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs, omdat het ons helpt om onze service voortdurend te verbeteren.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar om elke patiënt zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, en we begrijpen dat een lange wachttijd erg vervelend kan zijn. We zullen uw feedback zeker meenemen om onze wachttijden te verbeteren.
Wat betreft de communicatie en het advies dat u heeft ontvangen, willen wij benadrukken dat onze prioriteit ligt bij het bieden van hoogwaardige en professionele zorg. We zullen aandacht besteden aan de communicatie binnen ons team om ervoor te zorgen dat deze altijd professioneel en respectvol is.
Mocht u inhoudelijk een reactie ontvangen, kunt u een e-mail versturen aan [email protected].
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Negatieve ervaring: Geen kip die de telefoon opneemt
Negatieve ervaring: “Slecht! Op de website staat dat men 24 uur per dag bereikbaar is voor spoedeisende hulp, maar in de praktijk blijkt daar weinig van. Bij telefonisch contact kom je niet verder dan de telefoniste. Ondanks hevige pijn aan de verstandskies, waardoor men de hele nacht wakker heeft gelegen, kreeg ik simpelweg te horen dat men de eigen tandarts moet bellen. Dit staat haaks op de informatie op de website, waar juist voorbeelden worden gegeven van situaties waarin contact opnemen wél noodzakelijk is. De telefoniste ontkende dit echter volledig. Uiteindelijk restte niets anders dan ophangen en wachten tot de eigen tandarts openging. Dit roept serieuze vragen op over de betrouwbaarheid en het nut van deze ‘spoedeisende hulp’. De geboden service was niet alleen teleurstellend, maar ronduit onprofessioneel. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik belde namens een vriend die de Nederlandse taal niet goed beheerst. Ook hij werd op dezelfde korte en afwijzende manier door dezelfde telefoniste te woord gestaan en afgescheept.
Beste Sebastiano,
Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te vernemen dat het contact met onze spoeddienst niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u dit als onprettig heeft ervaren.
Wij nemen uw feedback met betrekking tot onze bereikbaarheid, communicatie en bejegening zeer serieus. Dit is niet de kwaliteit van dienstverlening die wij nastreven. Uw opmerkingen zullen intern worden besproken, zodat wij waar nodig verbeteringen kunnen doorvoeren.
Wij nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via [email protected], zodat wij uw ervaring nader kunnen bespreken.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente
Fantastische ervaring: I was there for an emergency when my teeth were affectedd after an accident and I got the best service from them. Very friendly and skilled. I was mostly impressed by how the whole procedure went through without feeling any pain.
Fantastische ervaring: Wij zijn goed snel en netjes geholpen
Fantastische ervaring: Vanavond SUPER geholpen door George! Dankjewel
Beste Anniek,
Bedankt voor de SUPER mooie beoordeling ,ook namens George!
Team Tandarts post Twente
Fantastische ervaring: Ardige, competente behandeling
Beste Sophie Wellington,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de behandeling en waarderen uw feedback enorm. Onze toewijding aan kwaliteit blijft altijd onze hoogste prioriteit.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Een week geleden met afgrbroken kies er naar toe in de avond. Ik ben een angst patiënt, dus zag er vreselijk tegen op, het was immers niet mijn eigen tandarts . De assistentes en tandarts waren erg aardig, deden er alles aan mij gerust te stellen. Na een uur, ondanks tegenslag huiswaarts met AB kuur. Mijn ervaring was positief
Beste Saskia,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat we u konden geruststellen en dat uw ervaring bij ons prettig was, ondanks uw angst. We blijven ons inzetten voor de best mogelijke zorg voor al onze patiënten.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Negatieve ervaring: Te schandalig voor woorden, ik heb een ontsteking bij mijn wortelkanaal waar een behandeling op gedaan is. Ik verga van de pijn en kreeg een jongen aan de lijn die het niks uitmaakte. Hij gaf aan pijnstillers te moeten slikken.. ik heb bloedingen, koorts ik moet braken van de misselijkheid, maar moet wachten van meneer op morgen ochtend omdat hij bang is dokters uit bed te bellen........ fijn hoor... schandalig dit
Beste Thigela,
Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen over uw ervaring en we waarderen dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld. We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze service en nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Erg aardige tandarts. Ontspannen sfeer. Goed geholpen. Ook nadien nog vragen geen probleem
Beste Miranda Rensen,
Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat u onze tandarts als erg aardig heeft ervaren en dat de ontspannen sfeer bij ons in de praktijk u beviel. Uw complimenten over de goede service waarderen we enorm. Het is voor ons belangrijk dat al onze patiënten zich op hun gemak voelen en goed geholpen worden, ook na de behandeling.
Uw feedback motiveert ons om onze toewijding aan kwaliteit en zorg voort te zetten. Mocht u in de toekomst nog vragen of tandheelkundige behoeften hebben, weet dat we altijd voor u klaarstaan.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Super kundige mensen die je gerust stellen en alle tijd voor je nemen. Ze leggen alles netjes uit. Kortom toppers.
Beste Barbara van Ek,
Hartelijk dank voor uw lovende woorden en het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat u zich op uw gemak voelde en dat onze uitleg duidelijk was. We blijven ons inzetten voor kwaliteit en een geruststellende ervaring voor al onze patiënten.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Netjes en top behandeld in Enschede
Beste Chantal van der Weide,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u onze behandeling als netjes en top heeft ervaren. We streven er bij Tandarts Post Twente altijd naar om onze patiënten met de grootste zorg en professionaliteit te behandelen, dus uw feedback is een mooie bevestiging van ons harde werk.
We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn, mocht dat nodig zijn.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Super vriendelijk en goed geholpen, in het weekend en op een feestdag. Nogmaals hardstikke bedankt!!!!!!
Beste Wim ter Harmsel,
Hartelijk dank voor uw prachtige woorden en positieve beoordeling! We zijn heel blij te horen dat u onze zorg als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren, zelfs tijdens het weekend en op een feestdag. Uw waardering betekent veel voor ons en motiveert ons om onze toewijding aan kwaliteit en patiëntenzorg hoog te houden.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of onze hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen, nemen de tijd om klantvriendelijk te zijn!
Negatieve ervaring: Schandalig!!!!! Een dochter met zenuw kies pijn, warme wang verschrikkelijke pijnen Krijg ik eerst een meisje aan de tel volgens mij was ze haar nagels aan het lakken, veel leek ze er niet van te weten Ze zei in Den Bosch is een plek vrij 2 uur en 3 min rijden toen ik zei of ze een grap maakte sprak ze niet meer, heel onprofessioneel alsof ik een kind aan de lijn had Ff dacht ik ik heb toch niet verkeerde nr gedraaid?!?!? Ik weer bellen kreeg ik een jongen aan de tel Werd mij gezegd dat de tandarts al na huis was, ik zei op de website is de spoed tandarts open tot 22.00 nu was het 20.44 Helaas pech gehad ze kon komen de volgende avond om 18.00de tandarts vond het niet ernstig genoeg
Dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat de ervaring van u en uw dochter niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk en komen graag met u in contact.
Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected].
Negatieve ervaring: Wat een schandalige ervaring met de Tandarts Post in Enschede. Ik belde midden in de nacht met hevige pijn en een gezwollen tong, en de vrouw die opnam was ongelooflijk onbeschoft, koud en respectloos. Ze had totaal geen interesse om te luisteren of te helpen – alsof het haar allemaal niets kon schelen. Ik weet haar naam niet, maar iemand met zo’n gedrag hoort absoluut niet op een spoeddienst te werken. Ze leek zelfs geïrriteerd dat we midden in de nacht belden en zei dat ze dan een tandarts uit bed moest bellen – echt onbegrijpelijk, want dit heet niet voor niets “spoeddienst”!
Het spijt ons te horen dat u een mindere ervaring met ons heeft gehad. Klachten nemen wij graag in behandeling via [email protected] om onze zorg-en dienstverlening te verbeteren.
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen aan een helse kies. Lieve geduldige mensen en voor de 1e niks gevoeld van kies trekken
Fantastische ervaring: De behandeling verliep voorspoedig en de tandarts legde elke stap duidelijk uit. Binnen een uur was de pijn verdwenen en was alles opgelost. Wat ik vooral waardeerde was de persoonlijke benadering. Ik kreeg duidelijke nazorginstructies mee en de volgende dag werd ik nog gebeld om te vragen hoe het ging.
Beste Aleks Romanov,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u onze persoonlijke benadering en nazorg zo waardeert, en dat de behandeling naar tevredenheid is verlopen. We blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit van zorg voor al onze patiënten.
Met vriendelijke groet,
Tandarts Post Twente - Spoedtandarts Enschede
Fantastische ervaring: Got a chipped tooth filled nicely within one hour, on the same day
Fantastische ervaring: Fantastisch geholpen. Zeer vakkundig en ze nemen de tijd.
Negatieve ervaring: Erg ruw en grof. Tandarts trilde en zweette als een malle, stonk naar knoflook. Heel bizar gebeuren, maar je moet wat.
Fantastische ervaring: Al 3x super snel en deskundig geholpen hier. Door m’n zwangerschap had ik erg veel problemen met m’n gebit. Super fijn dat je dan niet hoeft te wachten tot je eigen tandarts weer open is. Tip: neem bij keuze een hoge/kleine auto mee, het parkeerdek is wat krapjes :)
Negatieve ervaring: Mijn vrouw bet daar 2 manden geleden . Zijn doen invullen op de tand . Nu is weg . Wij betaald bijna 200€ . Drama . Ik ga ne meer dar . Zij kan geen tanden behandelen.Ze overtuigden ons ervan dat we een wortelkanaalbehandeling moesten ondergaan. We raadpleegden een andere tandarts die ook een röntgenfoto van de kies maakte. OPLICHTERS persen geld af! Ze kunnen alleen reageren op positieve reacties. Ze hebben niet de moed om te reageren op de reacties van mensen die schade hebben geleden door de tandartsen in deze kliniek.
Fantastische ervaring: They did a great job with my teeth and I am very grateful. Would highly recommend this dentist!
Fantastische ervaring: They did a great job with my teeth and I am very grateful. Would highly recommend this dentist!
Fantastische ervaring: Goede uitleg dn deftige praktikk
Fantastische ervaring: Snel, effectief en pijnloos geholpen aan vervanging van een afgebroken vulling. Heel veel dank daarvoor aan de sympathieke tandarts die mij zo goed hielp. Heel blij mee!
Negatieve ervaring: Sorry maar wat een praktijk de mensen die er werken moeten beter ingelicht worden. Ik bel er heen voor een NOOD situatie want me hele gezicht aan 1 kant dik en ontsteking in de mond antibiotica en pijnstillers niks werkt. Dus ik mocht er heen zou €60,96 moeten betalen voor consult en avond tarief de rest kon op factuur naar bewind. Ben ik onderweg naar Enschede vanaf hengelo word ik gebeld halverwege ja nee mevrouw was gebeld door der baas de afspraken waren veranderd dit jaar dus moest alles ma betalen in 1x en anders maar het uitzoeken. Nou jullie worden bedankt kan wachten tot morgen naar me eigen tandarts kan en ma door gaan met pijn waar je hoofd van uit elkaar knalt. En vervolgens zijn ze voor niemand meer bereikbaar !!!
Fantastische ervaring: Afgelopen vrijdag avond langs geweest met vreselijke kiespijn en een gezwollen wang. Dit bleek te komen door mijn verstandskiezen. De tandarts mij geholpen door de kiezen te verwijderen. Super fijn geholpen!
Negatieve ervaring: Zeer slechte zaak! Heb acute pijn en moet met spoed geholpen worden maar willen niet helpen! Terwijl ik doorverbonden wordt door spoedlijn! Zeer slecht!!
Positieve ervaring: Kroon losgelaten, afspraak gemaakt voor een tandarts en geen sm behandeling. Kreeg een mondverwijder in mijn mond deze was veel te groot. Het ging hardhandig, ben copd patiënt dus ook zeer snel blauw, dit heb ik meerdere malen aangegeven, dus zelf de mondverwijder verwijderd. jammer want het vakmanschap was er wel. Alleen de menselijke kant echt niet..ik heb mijn beklag gedaan bij de receptionist, deze zou dit voorzichtig aankaarten. Dus geen pluspunten van mij!!!
Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden over de behandeling en van de pijn af.
Goed dat u van de pijn af bent en hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandarts!
Fantastische ervaring: Met heel veel pijn klachten gegaan. Vulling keurig en pijnlooos hersteld. Vreemd om te zeggen, maar een fijne ervaring bij de tandarts.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedpost hier in Enschede!
Fantastische ervaring: Very professional and kind team,if you have phobia for dentists like me,this will be the perfect clinic in case of emergency. The only thing i felt was the injection. After that everything was smooth
Fantastische ervaring: Snel en vakkundig gedaan, tegen zeer concurrerende prijze! Zeker een aanrader als je een tandarts wilt die de tijd neemt
Fantastische ervaring: Werd geholpen door een super vriendelijke tandarts die alles goed en rustig uitlegde. Razendsnel en perfect geholpen, op een vrijdagmiddag!
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en wij wensen u een fijne kerst en een kiespijnvrij nieuwjaar ✨
Negatieve ervaring: Laten je komen om vervolgens weg te sturen zonder behandeling. Mijn dochter heeft epilepsie en kon niet eten en slapen door nieuwe beugel. Me ex had gebeld kon verwijderd worden werd hem aan tel de gezeg. Kom ik ook nog met ziek kind van 9 weken doen ze werkelijk waar NIKS. Ik hoefde niet te komen werd me gezeg?!!! En ze moest ma aan wennen. Ze heeft nieuwe medicatie en moet eten, anders verzwakt ze en krijg ze weer aanvallen. Ben boos weg gelopen en vervolgens begint de receptioniste ff bijdehand te doen (buitenlandse) kom hier! Wil uitleg! Ben gvd geen hond denk je wel niet?! En daarbij wie ben jij mij zo aan te spreken. Ga maar verhaal halen bij de desbetreffende tandarts. Betaal ook geen ruk hiervoor laat dat duidelijk zijn!!!
Fantastische ervaring: Vriendelijk, deskundig. Fijn dat dit zo goed georganiseerd is!
Dank voor de complimenten en wij wensen u een spoedig herstel!
Fantastische ervaring: Beste tandartsenpraktijk van Twente ik ben goed geholpen aanrader
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fantastische ervaring: Ik ben echt super blij dat ik bij hun terecht ben gekomen. Ik ben nooit een fan geweest van tandartsbehandelingen, maar hier overlegt en neemt je serieus. Keurige communicatie en service. Bedankt!
Meer dan graag gedaan en wij wensen u een spoedig herstel!
Fantastische ervaring: Zij leggen alles uit wat zij gaan doen en geven goede advies. Ik raad ook iedereen aan die wat angst kan hebben voor de tandarts, om dan bij deze tandarts praktijk een bezoek te brengen.
Bedankt voor de aanbeveling en voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandarts!
Fantastische ervaring: Super snel en fijn geholpen!
Bedankt voor het delen van uw (super) positieve ervaring met onze spoed tandarts hier in Enschede!
Fantastische ervaring: Telefonisch heel goed bereikbaar en er wordt snel gekeken voor een passende afspraak. Gelukkig kon ik de dag erna meteen terecht.
Fantastische ervaring: Medewerkers staan je netjes te woord. Afspraak was snel gemaakt nadat een vulling uit de kies is gegaan en mijn eigen tandarts op vakantie was. Alles verliep vlot.
Negatieve ervaring: vanavond zeer onproffesioneel aan de telefoon geholpen. geen idee wie ik aan de telefoon gehad want toen ik vroeg om haar naam vanwege een klacht tegen haar onproffesionaliteit aan de telefoon, grote mond want als je een enorme angst voor tandartsbehandelingen hebt ben je een aansteller volgens de vrouw (buitenlandse achtertoon in haar stem) hing ze de telefoon op.
Fantastische ervaring: Ik ben echt super blij dat ik bij hun terecht ben gekomen. Fijn dat de tandarts vertelt wat hij doet en waarom. Een heel warm ontvangst en prettig bezoek!
Meer dan graag gedaan en hartelijk dank voor ’t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Enschede!
Fantastische ervaring: Aangemeld via aanmeld formulier, werd binnen 10 minuten terug gebeld. Zeer vriendelijke telefoniste en er werd zelf een afspraak gemaakt wanneer het mij uit kwam. De behandeling was prima. Professioneel, zeer klant vriendelijk. Ik raad iedereen deze post aan als je niet bij je eigen tandarts terecht kan in de weekenden of avond. Complimenten voor deze praktijk.
Fantastische ervaring: Tandarts is zeer goed. Werd zeer snel en goed geholpen en binnen een uur was het opgelost. Totaal geen napijn. Aanrader!
Negatieve ervaring: Word niet geholpen terwijl alles netjes geregeld.
Fantastische ervaring: Bij deze tandarts gekomen n.a.v. trauma. Uitstekende tandarts praktijk, cliënt staat centraal en je wordt goed en snel geholpen. Zeker aan te raden
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandarts en wij wensen u een spoedig herstel
Fantastische ervaring: Gisterenavond ben ik met spoed geholpen. Wij zijn op vakantie in Markelo en ik kreeg smiddags ineens steeds erger wordende kiespijn. Gelukkig kon ik bij Tandartspost Twente snel terecht. Na het maken van een foto bleek een oude vulling (waarschijnlijk door knarsen) op een zenuw te drukken en had hierdoor een ontsteking in het wortelkanaal veroorzaakt. Na een fijne verdoving en een flinke wortelkanaalbehandeling kan ik weer verder van mijn vakantie genieten Ik ben heel adequaat en vriendelijk geholpen. Ook met mijn angst werd heel rustig en professioneel omgegaan. Desalniettemin hoop ik uiteraard nooit meer terug te hoeven
Fantastische ervaring: Gister avond langs geweest wegens zenuwpijn bij mijn kies die moest gelijk getrokken worden ! Het was een jong team maar zeer serieus ! Helaas is er een klein stukje wortel achtergebleven en heb ik een verwijsbrief gekregen voor de kaak chirurg! Dat kan uiteraard gewoon gebeuren hebben ze niet in de hand ! Mannen bedankt voor de service ik heb in ieder geval weer een pijn vrij weekend !
Fantastische ervaring: Ik kwam met zenuwpijn binnen, ik kon direct terecht. Telefoniste was erg vriendelijk, ik kon direct komen. De tandarts en tandarts assistente waren ontzettend begripvol en hielpen mij door de angst heen. Ik heb geen pijn gevoeld! Bedankt voor de goede zorgen!
Fantastische ervaring: Vind het een mooie, schone praktijk met lief en professionele artsen. Ze zijn attent, luisteren naar je en leggen alles uit.
Negatieve ervaring: Kom je naar Enschede voor een afspraak om half 3 moeten we tot half 5 wachten. Raad deze tandarts niet aan...
Negatieve ervaring: Waardeloos. Ontzettend arrogant
Fantastische ervaring: My son’s tooth broke in the car on Saturday afternoon. I gave it a try and we got accepted on a very short notice (they didn’t find time first but then called back immediately). Tooth removal was done professionally, with empathy, and with an appropriate explanation of every step to the kid. It was as good an experience as emergency dental care gets.
Fantastische ervaring: Goede service.Ze zijn erg professioneel en nemen echt de tijd voor je. Ik raad deze praktijk zeker aan.
Negatieve ervaring: Op dit moment echt verschrikkelijke (ondraagbare) kiespijn en mijn wang is zo dik als een tennisbal en mijn kaak is helemaal stijf:(.. gevraagd of ik alsjeblieft maar dan ook alsjeblieft geholpen kan worden omdat ik het niet meer uithoud van de pijn en ik al echt veel aspirines, ibuprofen en tramafol heb gehad... de telefoniste deelde mij alleen mee dat ze mij niet ging helpen en ik aspirines en ibuprofen moet ophalen bij de nacht apotheek en ik alleen kon komen als mijn tanden er uit lagen na een ongeval. Voor mij ging ze niemand oproepen… Dit doet letterlijk en figuurlijk pijn… Nu maar kijken hoe ik de rest van de nacht door kan komen…. Echt verschrikkelijk omdat ik weet dat ik nu echt niks meer kan en niemand mij kan helpen tot morgen vroeg
Positieve ervaring: Ik ben goed geholpen met mijn klachten Maar ik ben gisteren bij de tandarts praktijk geweest wat ik wel slecht vind ze hebben een kies getrokken voor het eerst dat ik niks voelden een dat is een pluspunt maar ik kwam thuis een de verdooving was uitgewerkt een ik voelde iets harts ze hebben mijn kies getrokken maar hij is gebarsten een in 2en gebroken ze hebben mij naar huis laten gaan met met nog een halve afgebroken kies een kan morgen naar een andere tandarts gaan om me daar weer aan te laten helpen het geintje hier heeft me uiteindelijk bijna 200 euro gekost een waarschijnlijk bij een andere tandarts gaat het me ook een vermogen kosten om wortelresten te laten verwijderen
Negatieve ervaring: Een wortelkanaalbehandeling bij ze gedaan, alles ging verkeerd! Dit is zeker geen aanrader mensen. Kijk elders als je een goeie behandeling wilt. Ik voel me opgelicht door deze "tandarts"
Fantastische ervaring: Super aardige mensen en geweldige snelle en goeie behandeling gekregen
Dank voor alle complimenten en voor ‘t delen van uw geweldig (snelle) ervaring met onze tandarts!
Fantastische ervaring: Professioneel, vriendelijk en cliëntgericht
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke telefonistes. Ik kon gelijk komen. Was direct aan de beurt. Kundig geholpen door een tandarts en haar assistente.
Hartelijk bedankt voor ‘t delen van uw positieve ervaring met Tandarts Post Twente en wij wensen u een spoedig herstel!
Fantastische ervaring: Vriendelijke en professionele hulp!
Fantastische ervaring: Fijne mensen en goed geholpen:)
Negatieve ervaring: I went there with a broken tooth and the doctor did an x-ray and decided that a filling would be ideal. I had pain for 2 weeks, so I called my dentist back to my home country and emailed them the x-ray. Surprisingly they decided right away that a root canal treatment is needed and that the dentist of the Spoedpost was just super lazy and wanted to get things done just to earn money fast. Never go there, maybe for something small only, highly suggest to find someone else.
Negatieve ervaring: Hele hele slechte tandartsen die ingevlogen worden uit het buitenland die amper een woord nederlands spreken... Ik kwam er voor een zere kies..er werd een foto gemaakt door een assistente wat al heel klungelig ging..op de foto was een ontsteking te zien volgens tandarts Hassan en er moest een wortelkanaalbehandeling aan te pas komen en vertelde er gelijk even bij dat dat 165euro ging kostten,want je moet het direct betalen..ik dacht das beter dan pijn hebben dus doemaar..moest nog ff een akkoordbrief tekenen??...ik stond met 10min weer buiten incl verdoving te hebben gehad..hoppa 165euro in de pocket...savond kreeg ik hele erge zenuwpijnen in de kies en zelfs de 1000mg paracetamol en 800mg iboprufen hielpen niks dus een slaaploze nacht...volgende dag er weer heen en nu een andere tandarts..tandarts Hamir uit India gezellig...hij zei dat de wortelkanaal behandeling van zijn collega niet zo netjes was uitgevoerd en hij zou nog een wortelkanaalbehandeling moeten doen..hij is hier ongeveer een halfuurtje mee bezig geweest en het ging er wat professioneler aan toe..maar na de verdoving was uitgewerkt had de zenuwpijn plaats gemaakt voor een stekende pijn wat nog zeerder deed dan de vorige keer..na 2 nachten niet geslapen te hebben en 2 dagen met veel pijn op de bank te hebben gelegen eindelijk naar mijn eigen tandarts...die maakte een foto en zag meteen het probleem..waarschijnlijk had de tandarts Hassan in de verkeerde richting van het wortelkanaal geboord en heeft hij de kroon met een tweede poging kompleet uitgeholt waardoor de wanden van de kroon nog maar zo'n 0.4 en 0.6 mm dik waren..dus gewoon verprutst..dus zat er niks anders op dan de kies te trekken..nou ik zal jullie iets vertellen..een ontsteking onder een kies kun je NIET verdoven..ik heb in mijn leven nog nooit zo'n pijn gevoeld..als of mijn hersens werden mee getrokken..ik zat gewoon te janken als een klein kind...nu moet ik er later ook nog een brug overheen laten zetten a 1250euro...ik snap niet dat dit in nederland zo mag..schandalig...slik een paar pijnstillers en wacht op je eigen tandarts... Update: Heb van de 1350€ na veel heen en weer mailen 550€ vergoed gekregen van TPT...300€ van de zorgverzekering en 500€ zelf moeten betalen..natuurlijk hadden hun alles moeten vergoeden,maarja het is niet anders
Fantastische ervaring: Very happy with service
Fantastische ervaring: Vandaag met spoed geholpen aan een pijnlijke ontsteking aan mijn kies door George. Hij is verwijderd omdat hij toch al niet goed meer was. Ik was erg bang maar George en de assistente (naam weet ik weet) bleven heel geduldig, rustig en lief. Bedankt voor de goede zorgen. Toppers.
Meer dan graag gedaan en hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandarts!
Fantastische ervaring: Geweldige tandarts en service
Fantastische ervaring: Geweldig goed geholpen en voor een hele schappelijke prijs ..
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fantastische ervaring: Ontzettend fijn ontvangen! Alles werd mij duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen en de tandarts nam mij echt mee bij elke stap echt ontzettend fijn! Angst voor de tandarts is iets minder geworden :)
Goed te lezen dat u zo’n fijne ervaring bij ons heeft gehad Bibi
Negatieve ervaring: De behandeling zelf was goed, maar ze liepen een uur uit en daarna liet de tandarts even een vriend voorgaan op mijn plek. Hierdoor kon ik nog weer langer wachten, terwijl zijn vriend pas net kwam binnen lopen.
Fantastische ervaring: One of the best dental clinics in town, even though its for emergencies! I took two of my most painful and complicated wisdom teeth out, and these guys managed to solve it so professionally, with care, no pain and considerably quick when it came to the complexity of the tooth. Cost wise: a bit more pricey but its an emergency. If you are in pain, and you need an emergency dental clinic, these are your guys!
Fantastische ervaring: Uitstekend werk verricht door dr Basous. Ongeveer een kwart van een kies was gebroken door een hele diepe gat in de kies. Ik heb niets gevoeld gedurende de behandeling (was echt een diepe vulling). Paar weken later: niets aan de hand, waardoor er geen wortelkanaalbehandeling nodig is. Dus nogmaals: uitstekend werk!
Meer dan graag gedaan en goed dat we op deze manier een wortelkanaalbehandeling hebben kunnen voorkomen!
Fantastische ervaring: Kind, clean, helpful. The tooth removal process was professional, he switched between the tools so many times. I hope the healing process will be fast. I’ll definitely recommend if you need a dentist SOS. It cost money(120€for me for one tooth removal with x Ray and anaesthesia) but the work quality is good. Just a little pain.
Fantastische ervaring: Top
Fantastische ervaring: Wij werden erg prettig opgevangen en geholpen en dat terwijl we er voor de 1e keer waren! Bedankt
Meer dan graag gedaan en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandartsenpost!
Negatieve ervaring: Ze laten je gewoon met pijn naar huis gaan als er geen oplossing te vinden is, in mijn situatie is het dat aan de telefoon niet is gezegt dat je gelijk moest betalen en ik aan kom en ze dat dan wel kunnen zeggen inplaats eerder via de telefoon ze hebben geen eens moeite gedaan voor een oplossing hebben me met een onstoken kies naar huis laten gaan goeie tandarts!!
Fantastische ervaring: İk ben hier een paar weken geleden geweest maar was vergeten om nog een review te plaatsen. İk was erg tevreden over deze tandartspraktijk! İk was echt bang , mijn vulling voortand was uitgevallen, Maar ben heel kundig en professioneel geholpen, Ze nemen tijd voor je en stellen je echt op gemak!!! Jimmy , George en Jack hartelijk bedankt!!! İk zou zo weer bij jullie komen en zekers aan anderen adviseren!! Top !!!
Positieve ervaring: Goed geholpen. Fijne benadering bij tandarts angst.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Enschede!
Fantastische ervaring: Helaas al meerdere keren gebruik moeten maken van de spoedtandarts. Voor onze dochter en voor mezelf. Alle keren netjes en duidelijk te woord gestaan en goed geholpen, soms iets langer moeten wachten, maar dat geeft niet. Dames waren erg vriendelijk van de receptie. Ook nazorg telefonisch goed beantwoord. Je moet hier wel direct betalen, maar het geld stond ook zo weer op de rekening van de zorgverzekeraar. Ik vind het enorm fijn dat je nu weet waar je voor spoed terecht kunt. Ga zo door!
Goed te lezen dat wij jullie zo goed hebben kunnen helpen hier in Enschede en hartelijk dank voor ‘t delen van jullie positieve ervaring met onze tandartsenpost!
Fantastische ervaring: Erg tevreden over de tandarts post twente helpen je goed.
Hartelijk dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fantastische ervaring: Hier meerdere malen geweest. Elke keer goed en vriendelijk geholpen.
Graag gedaan Marysia en bedankt voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandartsen hier in Enschede!
Fantastische ervaring: Vandaag voor de eerste keer geweest hier, niet wetende wat er ging gebeuren, ik had een infectie in me tand en ze hebben hem eruit gehaald en ze hebben het fantastisch goed gedaan, dank hiervoor!
Fantastische ervaring: Goed en vriendelijk
Fantastische ervaring: Snelle en goede service
Fantastische ervaring: Al jaren een fijne tandarts
Positieve ervaring: Prima geholpen en zeer vriendelijk medewerkers.
Hartelijk dank voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fantastische ervaring: Super tandarts, en snel geholpen
Laat je mening achter over Tandarts Post Twente - Spoed Tandarts Enschede:
Tandarts Post Twente - Spoed Tandarts Enschede verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere tandartsen die je mogelijk interesseren
Dental Clinics Enschede Stokhorst & Breuch
Nova Tandartsen
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een tandartspraktijk heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.