Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Limburg
Spoedtandarts in Geleen (Limburg) nodig? Voor alle spoedeisende gebitsklachten bieden wij 365 dagen per jaar overdag, ’s avonds en in het weekend tandheelkundige spoedhulp aan. Wij behandelen iedereen, ook als u geen eigen tandarts in Limburg heeft. We adviseren om van tevoren telefonisch een afspraak te maken om te voorkomen dat u onnodig moet wachten.
Need an emergency dentist in Geleen (Limburg)? Whatever the dental emergency may be, we can offer emergency dental care 365 days a year during the day, in the evening and at the weekend. We treat everybody, even if you don’t have your own dentist in Limburg. If you have an emergency, please call us immediately and schedule an appointment to cut down on unnecessary waiting times.
Openingstijden
Diensten en Behandelingen
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Limburg: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Snel geholpen en zeer vakkundige Roemeense tandarts die je op je gemak stelt en een praatje maakt ondanks het een zeer moeilijke en afgebroken kies was op vakkundige en tijd nemend in zijn geheel verwijderd en gehecht de assistente kwam ook heel professioneel over grt Jairo
Fantastische ervaring: I got the appointment the same day I called. I'm very happy! I had problems with a nerve and luckily it was solved with root canal treatment and not extraction. The doctor was very patient, he waited until the anesthesia was enough for me to not feel pain, and the assistants were very kind and calm. I highly recommend you!
Negatieve ervaring: Dokter C heeft niet naar mijn tanden gekeken, het enige waar hij om geeft is geld. Ik kan niet meer naar hem terug.
Fantastische ervaring: TOP hulp op zondag!
Positieve ervaring: Alles goed geregeld
Fantastische ervaring: Goed en snel geholpen op een zaterdag namiddag
Fantastische ervaring: Serieus probleem; vakantie en dan kiespijn…. Waar kan ik in het weekend geholpen worden? In Geleen dus ( we verbleven in Hulsberg dus vlakbij) Een wortelkanaal behandeling was nodig en werd vakkundig (denk ik..) uitgevoerd. Nu (maandag) vrijwel pijnvrij en kunnen we weer verder genieten van het mooie Zuid Limburg. Hartelijk dank voor de goede zorgen Mondzorg Poli Geleen. Enne de kosten vielen me ook nog mee!
Fantastische ervaring: Goede opvang en correcte behandeling. Diagnose was goed en doorverwijzing ook. Medicatie heeft goed geholpen en de eigen tandarts werd prima op de hoogte gesteld van de diagnose.
Fantastische ervaring: Snel een afspraak, goede uitleg en aanpakken van tandprobleem.
Fantastische ervaring: Vriendelijk team! Stelt je gerust
Fantastische ervaring: Fue un servicio muy rápido y amable
Fantastische ervaring: Dobrze rwią zęby
Fantastische ervaring: Ideaal als je met pijn rondloop en hier terecht kunt komen
Fantastische ervaring: zeer goed geholpen
Positieve ervaring: Heel kundig, snel en vriendelijke medewerkers.
Negatieve ervaring: In het verleden wel goed behandeld. In december helemaal niet! Contact gehad met de manager. Hij zou alles regelen. MAAR helaas ook geen enkele reactie meer gehad. Nog steeds een gevoelige tand en wang en dat bijna 6 maanden later. Tand is gewoon verpest door de spoed tandarts. Ik ga er niet meer heen. Niks geen reactie van hun kant. Triest
Positieve ervaring: Mooi, schoon kliniek. Alleen kon ik in de avond voor afspraak voor volgende dag maken en dat vind ik minder! Want pijn aan je tanden wil je dezelfde dag behandeld hebben.
Fantastische ervaring: Spoedpoli, heel prettig ontvangen en heel goed geholpen. Eerste ervaring, maar prima.
Fantastische ervaring: Top hulp gekregen en mijn behandeling verliep snel en gemakkelijk. Ook veel moeten lachen met het team, omdat ik niet veel kon praten in verband met verdoving. Gelukkig bestaan Telefoons en Typen!
Beste Leo Lionheart,
Hartelijk dank voor uw leuke bericht over ons team in Geleen!
We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om dit te typen.
Met vriendelijke groeten.
Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Pojechałem z bolącym zębem Dentysta nawet nie zrobił prześwietlenia, dziury w zębie nawet nie oczyścił tylko odrazu zaklejił trwalo to maxymalnie 3minuty zapłaciłem €140 całą noc ogromny ból paracetamol i ibuprofen nie pomagał wdało sie zakażenie na drugi dzień trzeba było ząb usunąć. Taki Finał nie polecam
Beste Luis Luis,
Vervelend om te lezen dat u na uw bezoek aan onze praktijk deze ervaring heeft overgehouden en dat u zoveel pijn heeft gehad. Wij begrijpen dat dit voor u een nare situatie is geweest.
Omdat wij via een openbare review geen inhoudelijke informatie over behandelingen kunnen bespreken, willen wij u vragen contact met ons op te nemen via [[email protected]](mailto:[email protected]). Dan kunnen wij uw dossier bekijken en uw ervaring intern bespreken.
Daarnaast willen wij u vriendelijk verzoeken de foto van de rekening uit de review te verwijderen in verband met privacy- en persoonsgegevens.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
_______________________________________________________________________
Szanowny/a Luis Luis,
Przykro nam, że po wizycie w naszym gabinecie spotkało Cię takie doświadczenie i że tak bardzo cierpiałeś/aś. Rozumiemy, że była to dla Ciebie nieprzyjemna sytuacja.
Ponieważ nie możemy omawiać istotnych informacji o zabiegach w ramach publicznej recenzji, prosimy o kontakt pod adresem [[email protected]](mailto:[email protected]). Możemy wówczas przeanalizować Twoją dokumentację i omówić Twoje doświadczenia wewnętrznie.
Ponadto, ze względu na ochronę prywatności i danych osobowych, uprzejmie prosimy o usunięcie zdjęcia rachunku z recenzji.
Z poważaniem,
Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Heel snel en kundig geholpen. De tandarts en assistent waren heel aardig en zorgzaam.
Fantastische ervaring: Vriendelijke en vertrouwde sfeer. En prima werk bij het trekken ven een nog goed vastzittende ontstoken kies. Ik had het prettiger gevonden als ik voorgesteld was aan de aanwezige student, en als mij gevraagd was of hij een deel van de behandeling bij mij mocht doen. Hij deed het overigens prima!
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen op zondag avond. Na wortelkanaalbehandeling geen pijn meer op volgende dag
Fantastische ervaring: Na ongeveer een week pijn, waarvan de laatste dag ondraaglijk was, kon ik niet terecht bij mijn eigen tandarts. Daarom heb ik contact opgenomen met de Mondzorg Poli, waar ik dezelfde dag nog geholpen werd. De tandarts constateerde direct het probleem. Hoewel ik dacht dat de pijn ergens anders vandaan kwam, heb ik op zijn expertise vertrouwd en daar ben ik ontzettend blij mee. De verstandskies is verwijderd en de pijn in mijn hele kaak is verdwenen. Zeer vriendelijk, professioneel en tegelijkertijd menselijk: hij luistert, oordeelt niet en biedt de juiste oplossing.
Fantastische ervaring: Ik kon heel snel terecht, werd keurig behandeld en meteen verwezen naar een kaakchirurg. Ik hoop niet dat ik hen weer nodig heb, want naar een spoed tandarts gaan betekend: pijn, maar als ik in het weekend ooit nog eens in nood zit, weet ik waar ik heen ga.
Fantastische ervaring: Ik ben heel goed geholpen en ik moet zeggen naar de behandeling en de raad wat ik heb gekregen was ik vrijwel pijn vrij
Fantastische ervaring: Wij waren nu de tweede keer bij de mondzorg poli en hadden een heel lieve jonge tandarts. hij heeft de tand die weer was afgebroken bij mijn zoon opgevuld in plaats van weer aangeplakt . Hij heeft zich echt de tijd genomen en de tand heel secuur en netjes hersteld. Echt een topper dankjewel
Fantastische ervaring: Superblij mee zeker gezien mijn omstandigheden. Meer dan goed. Top team mijn dank.
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de zorg en ons team, zeker gezien uw omstandigheden.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Snel en goed geholpen. Zeer vriendelijke baliemedewerker die goede uitleg gaf.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u snel en goed bent geholpen en dat u de uitleg van onze baliemedewerker als prettig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Wij zijn prima geholpen in het weekend. Ze stelde mijn dochter gerust en heeft dit als prettig ervaren.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat uw dochter zich gerustgesteld voelde en dat jullie de behandeling als prettig hebben ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Door omstandigheden kon ik niet bij mijn eigen tandarts terecht terwijl ik z'n pijn had! Ik was teneinde raad en heb gebeld met Mondzorg Geleen. Werd mega aardig geholpen aan de telefoon kon die avond nog terecht. Ik ben heel bang voor de tandarts en vooral met deze pijn. Maar wat ben ik liefdevol en rustig behandeld! En dat zeg ik niet zomaar! Dankjewel ❤️
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u zich ondanks de pijn en spanning liefdevol en rustig behandeld voelde door ons team.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Met spoed tandarts nodig? Hoe kom je aan ons nummer? Niet meer bellen a.u.b.
Wij nemen feedback serieus en willen graag beter begrijpen wat er is gebeurd.
Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen via [email protected]
, zodat wij uw ervaring verder kunnen bespreken.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Waren hele vriendelijke mensen toppers
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u onze collega’s als vriendelijk heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Vriendelijke en rustige tandarts. Heeft duidelijke uitleg gegeven over de behandeling en het vervolg. Fijn dat ik zo snel terecht kon!
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u snel terecht kon en dat u de uitleg als duidelijk en prettig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Ik heb veel meegemaakt met tandarts Deze tandarts heeft het zeer goed gedaan En mijn angst weg genomen met zeer goed uitleg voor ik het wist was hij klaar En zeer vriendelijk
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat uw angst is verminderd en dat u zich goed geholpen en op uw gemak voelde tijdens de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Ze waren super vriendelijk en houden fijn een praatje met je om je gerust te stellen. Ze geven je een super fijn support als je bang of pijn hebt. En een hele gezellige sweer omgeving. De tandarts een super man! En de assistente is een leuke dame. Voel me heel vertrouwd hier te komen
Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review. Fijn om te horen dat u zich op uw gemak en vertrouwd voelde en dat onze collega’s u goed hebben kunnen geruststellen tijdens de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Goede ervaring 10 April j.l. Vriendelijk, bekwaam en heel geruststellend!
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u de behandeling als vriendelijk, bekwaam en geruststellend heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Positieve ervaring: Not the best, not the worst either. The dentist was a bit rushed, but at least he explained what will he do. I know my molar is not in the best condition, so I won't complain about pain. He kept on reminding me to immediately get a dentist to get better treatment. As I haven't found a dentist yet ever since I moved to the area, I am glad they received me for emergency filling treatment. The assistant was very friendly as well. Thank you.
Thank you for your review and for sharing your experience. We appreciate your feedback and are glad to hear that you were able to receive emergency care and that our assistant was friendly.
If you have any questions or would like to discuss your experience further, please feel free to contact us at [email protected]
.
Kind regards,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Weer Prima geholpen, en dat om half 10 ‘s avonds een dag voor je met vakantie gaat
Bedankt voor ‘t delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in Geleen afgelopen vrijdag Ronald!
Fantastische ervaring: Hele fijne persoonlijke zorg! Mocht je spoed nodig hebben, wil je hier heen.
Hartelijk dank voor uw review en mooie woorden. Fijn om te horen dat u onze zorg als persoonlijk en prettig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Ze zijn de besten in hun vak, uiterst professioneel en met grote zorgvuldigheid. Ik beveel ze iedereen aan.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en aanbeveling. Fijn om te horen dat u onze zorg als professioneel en zorgvuldig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Geweldig goede zorg. Nog nooit zoveel respect gehad voor de tandarts als nu. Naar een heftige ontsteking en teveel paraceramols een kies moeten laten trekken. Na het trekken ging het niet goed met mij. Dankzij de goede zorg en geduld van alle mensen daar ben ik weer opgeknapt dankjewel. Als ik 10 sterren kon geven deed ik dat. M cuijpers
Hartelijk dank voor uw bijzondere en mooie review. Fijn om te horen dat u zich goed geholpen en gesteund voelde tijdens een vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Prima en snel geholpen bij Mondzorg Poli!
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u snel en prettig bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Na trekken verstandskies bij de kaakchirurg in het ziekenhuis alveolitis opgelopen, blij dat ik bij de spoed terecht kon! goed gehandeld! Fijne mensen!
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u snel terecht kon en dat u tevreden bent over de behandeling en ons team.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Zeer goed en netjes op tijd geholpen. Prima uitleg van de behandeling gekregen.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en dat u een duidelijke uitleg heeft gekregen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Tandarts is natuurlijk nooit een mooi vooruitzicht, zeker niet bij klachten. Maar heel tevreden. Afspraak was snel gemaakt, vriendelijk ontvangst, op het afgesproken tijdstip goed geholpen en alles netjes en hygiënisch
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u snel terecht kon en dat u tevreden bent over de behandeling en hygiëne.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Heel vriendelijk personeel
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Ontzettend slechte ervaring. Ik ben hier geweest voor het trekken van een verstandskies vanwege een ontsteking. Er werd gezegd dat ik het moest aangeven als ik pijn voelde, maar mijn signalen werden telkens genegeerd totdat ik bijna moest uitschreeuwen. Uiteindelijk kreeg ik zeven injecties, maar er was nog steeds nauwelijks verdoving. Er waren twee man nodig om de kies er uit te krijgen. Vervolgens een recept meegekregen voor pijnstilling, maar omdat er geen dosering op stond vermeld gaf de apotheek aan niks met het recept te kunnen. Na twee dagen met hevige klachten ben ik teruggegaan naar mijn eigen tandarts. Die reageerde met ‘mijn god, die is flink tekeer gegaan.” Daarnaast gaf mijn tandarts aan dat de kies nooit getrokken had mogen worden en dat ik eerst antibiotica had moeten krijgen. Omdat er is getrokken tijdens een actieve ontsteking, was het logisch dat de verdoving nauwelijks werkte. Het gevolg is dat zowel de wond als mijn wang nu ontstoken zijn en ik een heftige antibioticakuur van zeven dagen moet volgen. Meer slagers dan tandartsen.
Het spijt ons te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij nemen dit soort signalen zeer serieus en vinden het belangrijk om dit zorgvuldig met u te bespreken.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via [email protected]
, zodat wij uw klacht inhoudelijk kunnen beoordelen en samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Had a wisdom tooth pulled. Same day appointment, it was an in and out process, I was hesitant but the dentist was very nice and reassuring. The receptionist is very nice too.
Thank you for your review and for sharing your experience. We’re glad to hear that you were able to get a same-day appointment and felt reassured during your visit.
Kind regards,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Er wordt heel goed geluisterd naar de klacht, in mijn geval een ontsteking aan een kies die reeds door mijn eigen tandarts in het verleden is behandeld met een wortelkanaalbehandeling. Ik ben prima geholpen. Bedankt!
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat er goed naar uw klacht is geluisterd en dat u tevreden bent over de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Zorgzame en deskundige hulp
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u onze hulp als zorgzaam en deskundig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Goeie snelle en juiste diagnose
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle en juiste diagnose.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Met onze 7 jarige zoon op zondag gebeld konden in de avond terecht. Heel erg kind vriendelijk goede uitleg. Noodvulling moeten plaatsen. Rekening gehouden met lichtgevoelig kind. Zeer tevreden en vriendelijk behandeld
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat uw zoon kindvriendelijk en met aandacht is geholpen. Wij hopen dat hij zich nu beter voelt.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Ik had kiespijn in het weekend en kon er snel terecht. Ik werd persoonlijk en professioneel geholpen. Ze hebben een foto genomen, de resultaten vakkundig met me besproken en doorgestuurd naar de tandarts. Alles ging goed, professioneel en persoonlijk. Niets op aan te merken.
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u snel terecht kon en dat u zich persoonlijk en professioneel geholpen voelde tijdens uw bezoek.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Vriendelijk en professioneel geholpen Er werd eerst een foto gemaakt voor te kijken of er daad werkelijk een onsteking was en daarna kiezen laten verwijderen want was geen redde meer aan Zeer te vreden
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u vriendelijk en professioneel bent geholpen en dat u tevreden bent over de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Positieve ervaring: Beetje chaotische indruk. Terugplaatsen noodkroon naar tevredenheid.
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat het terugplaatsen van de noodkroon naar tevredenheid is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Friendly dentists and very professional team
Thank you for your review. We are pleased to hear that you experienced our dentists and team as friendly and professional.
Kind regards,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Prettige bejegening en zorgvuldige behandeling
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u de behandeling als zorgvuldig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Vriendelijke tandarts en assistente . Hebben mij snel kunnen helpen ondanks dat het weekend en avond was
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u snel geholpen bent en onze tandarts en assistente als vriendelijk heeft ervaren, ook in het weekend en in de avond.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Super goed geholpen. Ben doodsbang voor de tandarts maar ze hebben t echt fijn gedaan . Super service
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u zich ondanks uw angst goed geholpen en op uw gemak voelde tijdens de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Prima geduldige en begripvolle behandeling
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u de behandeling als geduldig en begripvol heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Vriendelijke redelijke behandeling.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u de behandeling als vriendelijk en prettig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke en behulpzame tandartsen en assistenten
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u onze tandartsen en assistenten als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Persoonlijk vind ik de tandarts altijd maar een hele happening, toch ben ik heel erg tevreden over de spoedbehandeling die heeft plaatsgevonden! De lieve Tandarts & zijn lieve Assistente gingen heel geduldig om met mijn spanningen. Alles ging op mijn tempo, en de communicatie was heel duidelijk en geruststellend! De 3e meneer die aanwezig was, was ook zeer vriendelijk! De kies zelf is er binnen ⚠️1,5 minuut⚠️uitgetrokken. Chapeau! Dit was voor mij een hele fijne ervaring, en zou ik ook zeker aanraden!
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u zich ondanks de spanning op uw gemak voelde en dat onze collega’s u goed hebben kunnen begeleiden tijdens de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Deskundig en vriendelijk behandeld
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u onze behandeling als deskundig en vriendelijk heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Goede behandeling en klant vriendelijke personeel . Werd goed geholpen en gerust gesteld voor de procedure voor kiezen laten trekken . Is top gegaan . Geen klachten
Hartelijk dank voor uw mooie review en het vertrouwen in onze zorg. Fijn om te horen dat u zich goed geholpen en gerustgesteld voelde tijdens de behandeling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Goed geholpen. Leuk vriendelijk personeel en wat grapjes dan komt het helemaal goed
Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen en onze benadering als prettig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring!
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Ik ben blij met deze nood tandarts zorg. Ze luisteren goed naar je probleem en toen ik ter plekke kwam, waren er vriendelijke assistentes. Ik had een zeer zorgvuldige aardige tandarts, die me goed hielp en voorzichtig werkte en uitleg gaf bij alles wat hij deed. Dat gaf me een fijn gevoel. Ik kreeg ook goede instructies mee voor thuis. Ik vind het wel een probleem voor mensen die minder geld hebben of geen auto dat deze nood dienst maar op een plek is in Zuid-Limburg. Het zal voor een aantal mensen moeilijk, of onmogelijk zijn hier naar toe te reizen.
Beste emmy cobben,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de zorg en aandacht die u bij ons heeft ontvangen. Uw tevredenheid motiveert ons om de kwaliteit van onze zorg hoog te houden.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Op carnavalsmaandag liep ik bij jullie binnen met een dikke wang en werd ik goed ontvangen, gerustgesteld en kreeg ik duidelijke uitleg. Er werd een foto gemaakt en ik kreeg een recept voor amoxi. Ik raad het iedereen aan om jullie te bezoeken als je eigen tandarts praktijk gesloten is.
Positieve ervaring: Heel vriendelijk, geruststellend behandeld. Met veel geduld (van hun kant gezien) Zou het nog eens zijn kom ik er graag terug. Een minpunt. Heel erg vervelend zelfs. Ik had op maandag voor de dinsdag om 19.00u op een afspraak kunnen maken. Dat is een lange tijd als je pijn hebt. Heb enkele keren moeten aan bellen. Daardoor kreeg ik het gevoel dat er niemand aanwezig was. Maar toch. Om 18.50u waren we boven. Niks en niemand te zien. Om 19.00uur precies kwam er een tandarts tevoorschijn. Hij gaf de melding dat de tandarts om 18.00u ziek naar huis gegaan was. Nieuwe afspraak maken of wachten tot 21.00 u. Mijn mening is: Ze hadden kunnen afbellen,. Was wel zo handig en netjes geweest. En "sorry voor gisteren " was de dag erna ook wel op zijn plaats geweest. Maar de behandeling was prima.
Fantastische ervaring: Ik kreeg met geen mogelijkheid contact met mn eigen tandarts toen mijn noodbrug brak. De vakkundige mensen bij de Mondzorg Poli hebben me op het einde van hun lange dienst met een creatieve oplossing perfect kunnen helpen. Hartelijk dank!
Beste richmondgraund,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Uw waardering betekent veel voor ons.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Met een vraag naar acute spoed doorverwezen naar Mondzorg spoed Poli, i.v.b met Carnaval was oorspronkelijk eigen tandartspraktijk gesloten. Ten eerste wordt er €1,15 per minuut gerekend als je contact probeert op te zoeken, en dan moet je vervolgens nog eens in de wacht staan, slaat nergens op. Ten tweede nummer niet beschikbaar, meerdere keren vanaf andere apparaten geprobeerd contact te zoeken, zit je dan met je “spoed”. Echt extreem slechte Service.
Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw review. Het spijt ons dat u onze spoeddienst als negatief heeft ervaren, zeker op een moment waarop u acute zorg nodig had.
Tijdens vakantieperiodes, zoals Carnaval, is het doorgaans drukker dan gebruikelijk, wat kan leiden tot langere wachttijden. Ter verduidelijking: er wordt voor 0900-1515 geen tarief per minuut gerekend, maar een vast tarief per gesprek. Dit wordt vooraf kenbaar gemaakt.
Dat u problemen heeft ondervonden met de bereikbaarheid vinden wij vervelend. Wij nemen dit serieus en onderzoeken dergelijke signalen intern.
Wilt u uw ervaring nader met ons delen? U kunt reageren via [email protected] onder vermelding van uw naam, datum en tijdstip van uw contactpoging en het telefoonnummer waarmee u heeft gebeld, zodat wij dit kunnen nakijken.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Snel en deskundig geholpen. Fijne tandartsen!
Beste Jos Apers,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle en deskundige zorg. Uw tevredenheid motiveert ons om kwaliteit en zorg te blijven bieden.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Fantastische ervaring: Alles is geweldig verlopen, ik raad het aan!
Beste Maksim,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanbeveling. We zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen en blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit zorg.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Telefonisch prima geholpen, dag erna kon ik al terecht. Helaas kwam ik terecht bij een of andere beul en geen tandarts. Heel ongeïnteresseerd, weinig informatie gegeven over wat het probleem is en wat hij eraan gaat doen en het ergste eigenlijk: heel slecht werk geleverd(mijn eigen tandarts heeft het moeten herstellen en zei zelf dat het niet netjes/niet goed gemaakt was). Rekening was uiteraard wel meteen geregeld. Hopelijk kom ik hem als tandarts nooit meer tegen…
Beste Mandy Wenmeckers,
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons en worden dan ook uiterst serieus genomen.
Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen via [email protected], zodat wij dit zorgvuldig en vertrouwelijk kunnen behandelen.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Vandaag gemaakt en meteen Kapot gemaakt. 125 euro weg gegooid geld
Beste Ricardo Hohnen,
Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven altijd naar de hoogste kwaliteit en willen dit graag samen met u oplossen.
Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Als je het bezoek enigzins kunt uitstellen tot na het weekend, DOEN! Meest verschrikkelijk ervaring voor m'n dochter ooit bij een tandarts. Eerst 20 minuten moeten wachten omdat de tandarts er nog niet was. De tandarts was niet vriendelijk of meegaand. Stukje voortand schots en scheef terug geplakt en niet afgewerkt. Hopelijk kan onze eigen tandarts dit nog netjes maken.
Beste D M,
Dank u voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij stellen uw feedback zeer op prijs, aangezien deze ons helpt onze dienstverlening continu te verbeteren. Het spijt ons te horen dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed en dat de behandeling van uw dochter niet naar wens is verlopen.
Wij verzoeken u vriendelijk om uw ervaring te mailen naar [email protected], zodat wij dit zorgvuldig en vertrouwelijk kunnen behandelen.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Limburg
Fantastische ervaring: Ik heb een goede ervaring met de mondzorg. S morgens gebeld en s middags al terecht. Ze stelde je gerust.. heel hygiënisch. Ze legde alles stap voor stap uit.. vanwege mijn angst proberen gerust te stellen met een lekker muziek op de achtergrond . En de nazorg was ook goed. Harstikke bedankt .
Beste Ramona Braamse,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat ons team u op uw gemak heeft kunnen stellen en dat u tevreden bent met de zorg en nazorg die u heeft ontvangen. Uw geruststelling en comfort zijn belangrijk voor ons, en we blijven ons inzetten voor hoogwaardige mondzorg.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Limburg
Negatieve ervaring: Nog nooit zo een lompe boer aan de telefoon gehad. Dat noemen ze noodnummer, om 15. Uur ‘s middags gebeld en konden s’avonds om 21.45 uur terecht.
Beste Marjo,
Dank u dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Het spijt ons te lezen dat het contact met ons callcenter door u als onprettig is ervaren. Dat is uiteraard niet de manier waarop wij met patiënten willen communiceren.
Dat u pas om 21.45 uur terecht kon, kan samenhangen met de drukte rondom en na de feestdagen en met de uitkomst van de telefonische triage, waarbij wordt beoordeeld hoe spoedeisend de situatie is. Wanneer er geen sprake is van een trauma, kan het voorkomen dat een afspraak later op de dag wordt ingepland.
Neemt niet weg dat wij uw signaal serieus nemen. Wij nodigen u graag uit om uw ervaring nader toe te lichten via [email protected], zodat wij hier inhoudelijk met u over in gesprek kunnen gaan.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Negatieve ervaring: Kies gebroken 2de kerstdag. Ik hoopte dat ik de dag erna naar de tandarts kon gaan. Dicht ivm vakantie, dat kan. Word je doorverwezen naar de spoed mondzorg, dat kan. 6 keer gebeld komt niet door, inmiddels paar dagen later e-mail, wordt op gereageerd, kan terecht dat is mooi. Afspraak meer als 1 uur moeten wachten, was een moeilijke patiënt, dat kan, foto gemaakt en kies gerepareerd tijdelijk, wel voorzichtig zijn 140 euro lichter, 23 uur later kies weer los. Dat kan niet, Niet blij. Hoop dat ik maandag bij mijn eigentandarts terecht kan.
Beste,
Dank u dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Wat vervelend dat u juist rond de feestdagen zoveel last heeft gehad van de afgebroken kies en dat het contact en de behandeling bij de spoedzorg niet zijn verlopen zoals u had gehoopt. Wij begrijpen goed dat het teleurstellend en frustrerend is dat het herstelde werk al zo snel weer is losgekomen, zeker gezien de kosten die u heeft gemaakt.
U bent geholpen tijdens een drukke periode in de spoedzorg. Daarbij kan het voorkomen dat wachttijden oplopen en dat het verloop anders gaat dan wenselijk is. Dat neemt niet weg dat wij het jammer vinden dat het herstel geen stand heeft gehouden.
Wij nodigen u graag uit om contact met ons op te nemen via [email protected], zodat we samen uw situatie kunnen bespreken en kunnen kijken naar een passende oplossing. Wij stellen het op prijs als wij zelf de gelegenheid krijgen om dit te beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Op Eerste Kerstdag heb ik noodgedwongen met mijn vader Mondzorg Poli in Geleen bezocht. Hij had een abces en is sowieso al hartpatiënt, dus snelle actie was gewenst. Gezien de niet onverdeeld positieve reacties die ik op internet las, was ik wat huiverig. Voor wie het lange verhaal wil overslaan, ik kan melden dat mijn vader en ik zeer tevreden zijn over de behandeling. Oké, de medewerkers maakten een gehaaste indruk (de wachtkamer zat dan ook bomvol) maar eenmaal in de behandelkamer is mijn vader door tandarts Mossin (als ik de naam goed verstaan en onthouden heb) prima geholpen. Dhr. Mossin nam de tijd voor mijn vragen, legde alles uit en werkte hygiënisch. Het enige wat ik als verbeterpunt zou kunnen aandragen is dat het zetten van de verdoving iets rustiger had kunnen gebeuren (ik weet nu van mijn vaders eigen tandarts dat hoe rustiger de verdoving wordt ingebracht, des te minder pijnlijk dit is. Daarnaast dept hij vooraf de plek nog met een verdovende vloeistof, maar dat terzijde). Ik denk overigens dat dit soort dingen goed bespreekbaar waren geweest, als ik het bij dhr. Mossin had aangekaart. Kortom, met dank aan Mondzorg Poli waren onze kerstdagen gered!
Negatieve ervaring: Ik probeer deze praktijk al sinds gisteren ochtend te bellen voor spoed!!! Nummer niet bereikbaar terwijl er staat 24/7 voor spoed. Ik hou het niet van de pijn en je krijgt er niemand aan!!!!!!! Wat een service wat een zorg belachelijk.
Beste Denise,
Wat vervelend dat u nog steeds pijnklachten ervaart.
Ons telefoonnummer (0900-1515) heeft voor zover bij ons bekend geen technische storingen gehad en zou normaal bereikbaar moeten zijn. Mocht het telefonisch contact toch niet lukken, dan kunt u ook een e-mail sturen naar [email protected]
. Houd er hierbij rekening mee dat de reactietijd door de vakantieperiode iets langer kan zijn.
Wij hopen u spoedig verder te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Negatieve ervaring: Is er voor het snelle geld. Niet geïnteresseerd in de patiënt... Nul empathie als je een kind met pijnklachten weigert!
Beste,
Wat vervelend om te horen dat uw kind niet bij ons terecht zou kunnen.
Wanneer u een inhoudelijke toelichting wenst, kunt u uiteraard contact met ons opnemen via [email protected]. Wellicht kunnen wij via deze weg met u meedenken.
Tot slot wensen wij u, ondanks deze teleurstellende ervaring, een prettige jaarwisseling toe.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Snelle afspraak. Natuurlijk tijdens de feestdagen behandeling nodig. Probleem professioneel en snel opgelost. Heel fijn! Dank jullie wel!
Beste Anouk,
Fijn om uw positieve ervaring terug te lezen, bedankt voor de terugkoppeling.
Fijne jaarwisseling toegewenst!
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Ik ben met heel heftige kiespijn zeer goed geholpen aldaar. Iedereen was zeer vriendelijk en zorgzaam. Ik weet niet waarom er zoveel negatieve reviews worden geschreven. Ik heb een heel andere ervaring beleefd. Ik had 2 buitenlandse jonge mannen, spraken heel duidelijk Nederlands en hebben mij met volle inzet goed van mijn pijn afgeholpen. Ze waren erg beleefd en legden stap voor stap uit wat ze aan het doen waren. De behandeling was pijnloos en de prijs viel ook nog eens mee. Ik raad iedereen aan die spoedklachten heeft om contact met hen op te nemen.
Beste Peter,
Heel fijn om te lezen dat de ervaring met ons team goed is geweest!
Mooie feestdagen toegewenst!
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Snel en zeer goed geholpen
Beste Sabrina,
Dank voor de positieve terugkoppeling.
Fijne kerstdagen!
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Nice helpful emphathetic person at the reception. Overall okay experience.
Dear Sameer,
Thank you for your positive feedback.
Happy Holidays!
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Super vriendelijk goed geholpen
Negatieve ervaring: Naar deze tandarts als spoedzorg doorverwezen vanuit SEH in het weekend na een val van onze 2 jarige zoon waarbij voortanden naar achter zijn geklapt. Kind kan pas drie uur later terecht, er wordt gezegd dat spoedzorg vol zit met afspraken tot zondagmorgen terwijl zijn dienst kennelijk pas begint om 14 uur start?. ‘ Toch ertussen gepland ‘ Onprofessioneel in aanpak, niet handelen alleen zeggen dat onze tweejarige moet stoppen met huilen. Anders kan hij niet geholpen worden. Tandarts trilt is enorm zenuwachtig voor zetten van verdoving. Tandarts kan vervolgens niet helpen omdat 2 jarig kind blijft huilen. Vervolgens doorverwijzing ziekenhuis bagger qua tekst en inhoud als ook dat de wijze waarop, de fysieke doorverwijzingsbrief wordt niet geaccepteerd wordt door ziekenhuis. Dan wordt toch maar gemeld dat het risico, dat eerst geconstateerd werd waardoor kaakchirurg verwijzing werd, toch kan wachten tot na het weekend. Wij gaan maandag maar naar onze eigen tandarts na tich telefoontjes en afstemming met huisartsenpost heerlen, maastricht. Veel telefoontjes, weinig zorg en veel belastingcenten die er verloren gaan. Dure merkkleding, idem houding. Professie blijft uit.
Ik wil u bedanken voor uw feedback.
Het is spijtig te horen dat u en uw zoontje geen goede ervaring met ons hebben gehad.
Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat wij contact met u kunnen opnemen
Negatieve ervaring: Ga absoluut niet naar deze praktijk. amateuristisch en geen communicatie tussen patiënt en tandarts. Laten tijdens schoonmaken van kies attributen vallen en spuiten opeens iets in waarvan ik nog steeds niet weet wat het is. Klachten zijn na bezoek heftig toegenomen
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Negatieve ervaring: Belden tussen 19:00 en 20:00 naar de huisartsenpost ivm hevige pijnklachten aan een tand en koorts. Werden doorverwezen naar de spoedpost. Krijgen te horen dat op deze locatie niemand aanwezig is en de dichtstbijzijnde locatie Eindhoven is. Dat is ongeveer een uur van ons vandaan. Op de website staat deze locatie er niet eens bij. Er staat ook op de website dat er tot 23:00 personeel aanwezig zou moeten zijn op locatie. Belachelijk.
Dank voor uw feedback. Het is vervelend te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Klachten nemen wij graag zorgvuldig en vertrouwelijk in behandeling. Deze kunnen het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat onze afdeling Customer Care dit zo snel mogelijk kan oppakken.
Fantastische ervaring: I came in with a toothache and the team was very kind and understanding. They treated me with great patience and emphaty even though I was scared .
Fantastische ervaring: Dat deze tandarts terecht heeft geweigerd een antibioticumkuur voor te schrijven voor een ontstoken kies is zeer prijzenswaardig en absoluut een zeer goed besluit. Het trekken van deze kies was de enige goede optie en dat maakt direct een einde aan de ontsteking.
Negatieve ervaring: Enorm amateuristisch, veroorzaken veel meer pijn, gaan niet zacht met je om, laten instrumenten vallen tijdens de behandeling en moeten elkaar wijzen op dat ze nieuwe handschoenen moeten gebruiken anders was de assistent het vergeten. Verwijzen je door naar kaakchirurgs maar vergeten dan om spoed erbij te zetten, verder is de rontgenfoto nog altijd niet opgestuurd naar ons. Daar zit je dus met enorme kiespijn, zwelling en infectie.
Dank voor uw feedback. Het is vervelend te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Klachten nemen wij graag zorgvuldig en vertrouwelijk in behandeling. Deze kunnen het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat onze afdeling Customer Care dit zo snel mogelijk kan oppakken.
Negatieve ervaring: Nu recomand la nimeni acest dentist , nu a vrut să-mi elibereze rețetă , nu antibiotic , având o măsea inflamata . A vrut să mă taxeze pentru 5 min de discuri ,nimic altceva 60€ . STATI CAT MAI DEPARTE
We're happy to handle your complaints in Dutch or English via [email protected] to improve our care and service level.
Negatieve ervaring: Zeer slecht. Doen kort een onderzoekje maar verwijzen je vervolgens door naar je eigen tandarts omdat ze het te druk hebben. Wel de volle pond willen vragen. Echt heel schandalig. Probleem en pijn dus niet verholpen. Deze praktijk mag zich geen spoed tandarts noemen.
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Fantastische ervaring: Als jonge moeder met twee drukke peuters kan ik écht geen tandpijn gebruiken. Toch schoot ik gisteren opeens vol met een kloppende pijn in mijn kies, net toen de kinderen naar bed moesten. Mijn eigen tandarts was al gesloten en de huisartsenpost verwees me door naar Mondzorg Poli. Wat een geluk! Binnen twintig minuten had de tandarts de oorzaak gevonden: een beginnende ontsteking. Hij behandelde het direct en gaf me duidelijke instructies voor thuis. Het mooiste? De kinderen vonden het helemaal niet erg; ze kregen een kleurplaat en mochten zelfs even in de stoel zitten. Dankzij deze fijne, snelle zorg kon ik gewoon weer voor mijn kinderen zorgen zonder die vreselijke pijn. Echt een aanrader voor alle ouders met tandnood!
Negatieve ervaring: went there for an emergency visit, and it was the worst dental experience I’ve ever had. I came in with pain because the outer coating on my tooth was loose. Instead of helping, they broke it even more. Throughout the whole process, they treated me like I wasn’t even human — rough, careless, and completely unprofessional, like they were working on wood or digging in a garden rather than treating a patient. They also tried to take an X-ray, but instead of being gentle, they kept forcing it and pushing hard, which was painful and impossible to complete. This place was a nightmare. I will never, ever go back.
Thank you for your feedback. We're sorry to hear your experience wasn't to your liking. We handle complaints carefully and confidentially. The best way to address them is to send them to [email protected], so our Customer Care department can address them as quickly as possible.
Negatieve ervaring: Gebeld omdat mijn verstandkies ontstoken is en ik iets voor de pijn nodig had, of iets anders dat ze voor me kunnen doen... nee hoor bel maar morgen ochtend je eigen tanddarts... ze laten je liever met pijn rond lopen dan je te helpen..
Het spijt ons te horen. Klachten nemen wij graag in behandeling via [email protected] om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.
Fantastische ervaring: Gebeld, de enige tandarts waar ik überhaupt terecht kon binnen 2 dagen. Vriendelijk personeel en fijne tandarts die me er doorheen heeft geholpen. Nog belangrijker van de pijn afgeholpen heeft, wel even moeten wachten, maar helemaal geen probleem. Zowel de assistent als de tandarts een flinke handdruk gegeven en een bedankt
Laat je mening achter over Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Limburg:
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Limburg verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere tandartsen die je mogelijk interesseren
Dental Clinics Maastricht Scharn
Dental Clinics Maastricht Heerderrein
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een tandartspraktijk heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.