Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch????
Spoedtandarts in Brabant nodig? Voor alle spoedeisende gebitsklachten bieden wij 365 dagen per jaar overdag, ’s avonds en in het weekend tandheelkundige spoedhulp aan. Wij behandelen iedereen, ook als u geen eigen tandarts in Brabant heeft. We adviseren om van tevoren telefonisch een afspraak te maken om te voorkomen dat u onnodig moet wachten.
Need an emergency dentist in Brabant? Whatever the dental emergency may be, we can offer emergency dental care 365 days a year during the day, in the evening and at the weekend. We treat everybody, even if you don’t have your own dentist in Brabant. If you have an emergency, please call us immediately and schedule an appointment to cut down on unnecessary waiting times.
Openingstijden
Diensten en Behandelingen
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch????: Beoordelingen
Positieve ervaring: Kon zeer snel terecht.
Fantastische ervaring: Vriendelijke deskundige hulp
Fantastische ervaring: Very easy to make an appointment. No waiting time. The dentist and assistant are very friendly. Informative explanation about the problem. I highly recommend this emergency dentist practice
Positieve ervaring: Hele aardige mensen en werken heel rustig en niet te snel zodat je geen pijn krijgt dus het is zeker een aanrader
Fantastische ervaring: Ik kon snel terecht. Vriendelijke tandarts.
Fantastische ervaring: Vriendelijk en deskundig geholpen, ga zo door!
Fantastische ervaring: Fijne en aardige tandarts! Mijn ervaring was goed
Positieve ervaring: Good experience
Fantastische ervaring: zeer goed geholpen
Fantastische ervaring: Very good.
Fantastische ervaring: Ge-wel-dig
Beste Henk van Doornik,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van onze dienstverlening!
We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli Den Bosch
Positieve ervaring: Snel, goed en vakkundig geholpen. Tandprobleem opgelost. Uitleg was door een taalbarriere even wat moeilijker.
Positieve ervaring: Prima geholpen. En duidelijke uitleg
Fantastische ervaring: Vandaag werd mijn zoon geholpen door tandarts Daniel. Wat een fijne ervaring! Daniel nam uitgebreid de tijd om uit te leggen wat hij ging doen en controleerde voortdurend bij mijn zoon of het nog goed ging. Daniel was begripvol, lief en deskundig. Zo werd een behandeling waar we tegenop zagen een positieve ervaring. Dankjewel, Daniel!
Negatieve ervaring: Zeer slecht kunne de nederlanse taal niet. Geen ervaring met tandadvies. Wacht tot je eigen tandarts
Beste Mari Van der wijst,
Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaringen met de gesproken Nederlandse taal van onze zorgverleners niet aan uw verwachtingen voldeed. We zijn toegewijd aan het bieden van hoogwaardige zorg en nemen uw opmerkingen ter harte om onze diensten te verbeteren. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mondzorg Poli Den Bosch
Positieve ervaring: Ik kon op zaterdag voor dezelfde middag een afspraak maken. Ik werd op tijd geholpen en had het gevoel dat ik in deskundige handen was.
Fantastische ervaring: We werden heel goed gerust gesteld en kregen een antibiotica behandeling mee terwijl de eigen tandarts eerder zei dat de tand er uit moest dus niet!! we zijn dan ook erg blij dat we naar denbosch zijn geweest
Fantastische ervaring: Jestem bardzo zadowolona. Szybko i precyzyjnie sie Panie mną zajęły. Dziękuję.
Fantastische ervaring: Quick, effective, professional and polite. That’s how I’d describe the dental service provided by Jessica. She also made the following steps very clear and provided advice. Would repeat, hopefully not any time soon. Thank you!
Negatieve ervaring: I have never had a worse experience with healthcare services than with this clinic in my life. I went there for dental pain, had to wait an hour while I was in severe pain although I made the appointment for a specific hour, was told my wisdom tooth was causing it and that it had to be removed. I had it removed and went home, however the pain that followed the next couple of days was excruciating, i took 8 painkillers in one day and still felt the pain throughout my skull. I also had fever like symptoms and threw up the next day after the extraction. Therefore, I called for a follow up appointment to see what was wrong. I do not speak much dutch unfortunately, so me and the doctor could not even communicate. He just gave me mouthwash and charged me 60€ for that, without even trying to explain what exactly was wrong, I figured I had an infection from what he prescribed me but still I hoped he would at least try to inform me . I also noticed that after he put on his gloves, he touched everything from chairs to cupboards and did not change them before putting them in my mouth. Then, he lied down on the windowsill like he was sleeping, which of course I found extremely unprofessional. The doctors here have no empathy and concern for patients, and they are very unprofessional, I honestly recommend people not go here since you’ll leave only with complications and an empty wallet.
Dear Marrr,
Thank you for your message. We are very sorry to read about your experience and understand how distressing this situation must have been for you.
Please be assured that this is not the level of care and professionalism we aim to provide. We take your concerns seriously, including the communication difficulties, your symptoms after treatment, and the aspects of care you described.
We would like to review your case carefully and discuss this with you to better understand what happened and.
We kindly ask you to contact us via [email protected] so we can follow up with you directly.
Kind regards,
Dental365
Fantastische ervaring: Erg kindvriendelijk! mijn zoon van 8 had zijn kies dwars door de midden door een pizza… Zijn kies moest getrokken worden en dit is helemaal succesvol gegaan. Kind blij, wij blij!!
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch. Ik had ’s nachts een afspraak gemaakt, maar moest deze kort daarna annuleren. Ik heb geprobeerd hun telefoonnummer te bereiken, maar het nummer was niet bereikbaar. Daarom heb ik ongeveer 30 minuten na het maken van de afspraak direct een e-mail gestuurd om de afspraak te annuleren. Op die e-mail heb ik nooit een reactie ontvangen. Tot mijn verbazing kreeg ik vervolgens wél een factuur van €30 voor de afspraak. Inmiddels is dat bedrag zelfs verhoogd naar €60. Ik heb bezwaar ingediend en duidelijk aangegeven dat ik de afspraak tijdig per e-mail heb geannuleerd. Toch werd mijn bezwaar zonder duidelijke reden afgewezen. Dit vind ik zeer onprofessioneel en onterecht. Er wordt niet eens gereageerd op mijn e-mail, maar wel meteen een rekening gestuurd en verhoogd. Voor mij voelt dit als een zeer slechte en klantonvriendelijke manier van werken.
Beste Isabella Onvlee,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Uw feedback is ontzettend waardevol voor ons, en we stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor u is geweest en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Wij streven altijd naar een hoge kwaliteit van dienstverlening en klanttevredenheid.
Uw feedback helpt ons om onze processen te verbeteren, zodat we in de toekomst soortgelijke misverstanden kunnen voorkomen. Daarom nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected].
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch
Negatieve ervaring: Heb gebeld, kreeg amper antwoord aan de telefoon, en daar betaal je dan 1,50 voor. Echt belachelijk.
Beste Michael Scott,
Bedankt voor uw feedback. We streven ernaar om onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren en waarderen uw geduld. We zijn toegewijd aan het bieden van hoogwaardige zorg en zullen uw opmerkingen zeker meenemen om onze diensten te optimaliseren.
We nodigen u uit om contact op te nemen via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch
Fantastische ervaring: Vakkundig en snel geholpen bij een wortelkanaalbehandeling, geen pijn gehad, zelfs niet van het prikje van de verdoving. Uitstekende professionele service en vriendelijke tandarts.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel en heel kundig geholpen. Kon op korte termijn terecht. Ook documentatie achteraf duidelijk en snel.
Fantastische ervaring: Kon binnen 2u al terecht. Wkb met olympische snelheid en niks gevoeld. Ideaal
Fantastische ervaring: Ze hebben mij goed geholpen met het probleem aan mijn tanden
Fantastische ervaring: Excellent! I was already experiencing unbearable pain in my tooth. I called urgently and they arranged an appointment for me in an hour. I arrived and was seen within five minutes, leaving with my problem solved. Thank you.
Fantastische ervaring: De behandeling door de arts was zelfs nog beter dan de behandeling zelf, en ik ben op de best mogelijke manier behandeld. Ik ben zo dankbaar dat ik in deze kliniek behandeld ben
Negatieve ervaring: Mijn ervaring bij Mondzorg Poli – Spoed Tandarts Den Bosch is voor mij zeer ingrijpend geweest en heeft grote fysieke, emotionele en financiële gevolgen gehad. Ik kwam voor een wortelkanaalbehandeling. Het was chaotisch en druk en dat kan, daar heb ik alle begrip voor. Na beoordeling van de foto gaf de tandarts aan ongeveer 20 minuten tijd te hebben. De assistente liep in haar winterjas heen en weer, had het over hamburgers bakken en was tijdens de behandeling nauwelijks aanwezig. De tandarts moest vrijwel alles alleen doen, materialen zoeken en klaagde bij de assistente dat zaken niet steriel klaar lagen. De eerste behandelkamer was niet schoon. Ik werd naar een andere kamer gebracht, maar ook die was niet schoon, waarna we teruggingen naar de eerste ruimte. De behandeling leek in eerste instantie goed te gaan. Aan het einde werd er iets geraakt waardoor ik een allesoverheersende zenuwpijn voelde tot in alle vezels van mijn lichaam. De tandarts bood zijn excuus aan en gaf aan dat er een perforatie was ontstaan. Op dat moment wist ik niet wat dat betekende en ik was mij ook niet bewust van mogelijke vervolgstappen of risico’s. Vrijwel direct daarna voelde ik mij ernstig onwel: misselijk, hevig trillend en mijn wang begon snel op te zwellen. Ik gaf aan dat het niet goed ging. De tandarts zei dat ik even moest blijven liggen en liep weg omdat het druk was. Ik kreeg geen duidelijke uitleg over wat er was gebeurd of wat ik kon verwachten. Toen ik later werd meegenomen voor een controlefoto kon ik amper op mijn benen staan. Mijn hele lichaam trilde zo heftig dat het maken van de röntgenfoto nauwelijks lukte. Er werd gesproken over een mogelijke allergische reactie op de verdoving, maar er werd ook gezegd dat men niet goed wist wat er gebeurde. Ik kreeg geen antibiotica (later begreep ik dat dit noodzakelijk is na een perforatie) en geen pijnmedicatie mee. Ik heb tot de volgende ochtend hevig getrild. De dag erna (oudjaarsdag) namen pijn en zwelling verder toe. Ik heb meerdere keren contact opgenomen voor hulp en pijnstilling. Mij werd gezegd dat ik alleen moest bellen bij een trauma of als er bloed uit mijn mond kwam. Ik zei dat mijn wang fors gezwollen was en de pijn ondraaglijk was maar dat leidde niet tot directe medische actie. Pas twee dagen later ontving ik per mail een recept voor pijnstilling. Op 2 januari ben ik naar mijn eigen tandarts gegaan, die mij met spoed heeft doorverwezen naar een endodontoloog. De specialist heeft vastgesteld dat er sprake is van onherstelbare schade aan de kies, waardoor deze moet worden verwijderd en vervangen door een implantaat. Mij is daar uitgelegd dat mijn hevige pijn, zwelling en trillingen zeer waarschijnlijk samenhingen met het vrijkomen van spoelvloeistof via de ontstane perforatie in het omliggende weefsel, en dat dit geen allergische reactie betrof. Ook is mij uitgelegd dat bij een perforatie doorgaans direct maatregelen worden genomen om het gebied te spoelen en de ontstane opening af te sluiten, en dat afhankelijk van de situatie aanvullende medicatie kan worden voorgeschreven. Dit is allemaal niet gebeurd waardoor ik het idee krijg dat de betreffende tandarts niet wist wat hij deed of wat er was gebeurd. Wat mij het meest raakt, is dat ik pas bij mijn eigen tandarts en de endotoloog waar ik rust, uitleg en veiligheid ervoer besefte hoe onveilig ik mij tijdens deze behandeling op de spoedpost heb gevoeld. Voor mij heeft deze ervaring grote gevolgen gehad. Ik zal hier niet meer terugkomen.
Beste Gera de Jong,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht om te lezen dat uw bezoek zo ingrijpend voor u is geweest en dat dit grote impact heeft gehad.
Wij nemen dergelijke signalen zeer serieus. Indien er nog geen contact is geweest, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat wij uw ervaring zorgvuldig kunnen bespreken.
U kunt ons bereiken via [email protected]. Wij staan open voor uw bericht en nemen uw melding intern in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Mondzorg Poli Den Bosch
Negatieve ervaring: Trato inaceptable. Acudí el sabado por una muela del juicio que me dolia y estaba torcida 45 grados. Nada mas entrar el chico no hacia esfuerzo en intentar entenderme. Yo solo hablo inglés y le pregunté antes de empezar a explicarle mi problema, habla usted ingles? Ni me respondió, me dijo entra entra y tumbate. le intenté enseñar la foto de lo que me ocurría y me decia nono no me enseñes nada, lo cual demostraba que no tiene empatía. Me dijo de hacerme radiografia, y me decía (o eso creo) muerde pero me lo decía en holandes, y no le entendia y se enfadaba. Me dijo de quitar la muela y que me tumbase. Me puso anestesia y a los 30 segundos estaba perforandome el diente sin dejar que hiciese algo de efecto. Estoy algo resfriado y tengo la garganta seca y tosia a ratos, el chico no tenia NADA de tacto conmigo me estaba haciendo daño en la boca con sus dedos intentando hacer palanca para sacar el diente. Tras sacar solo la mitad se levanta me dice que me levante me dijo que pagase y que ahora hospital. Esto es imperdonable e intentaré llegar al fondo del asunto para que esto no quede así. Es imperdonable que haya gente así "cuidando" de tu salud y trabajando para la salud. Esta persona tan poco empática y con tan poco tacto NO debería estar trabajando cara a la salud.
Dear Ismaa,
Thank you for sharing your experience. We are very sorry to read that you felt unheard and poorly treated during your visit. This is not the standard of care or communication we aim to provide, and we understand how upsetting this must have been for you.
Your comments regarding communication, pain, and the way the treatment was experienced are taken seriously and will be reviewed internally.
If you wish to contact us, please use: [email protected].
Kind regards,
Team Mondzorg Poli Den Bosch
Negatieve ervaring: Zeggen dat ze 24/7 bereikbaar zijn. Nou mooi niet dus!!! Waardeloos,....geen goede reclame zo voor de praktijk!!!
Positieve ervaring: wel jammer dat ik pas na bellen, 72 uur later terecht kon, maar ben 'savonds om 21.00 uur netjes zonder poespas geholpen.
Negatieve ervaring: Hele negatieve ervaring. De tandarts en assistente spraken slecht Nederlands waardoor communicatie heel slecht verliep . Ze hadden nauwelijks tijd , liepen steeds op en neer naar andere kamers tijdens de behandeling. Ik voelde me echt heel rot terwijl ik niet eens iets heel ernstigs had gelukkig anders had ik zeer zeker de behandeling daar niet laten doen !!!! Twijfel nu of ik wel goed behandeld ben .
Beste Jose,
Dank u dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Het is vervelend om te lezen dat u de communicatie tijdens uw behandeling als onvoldoende heeft ervaren en dat dit u een onzeker en naar gevoel heeft gegeven. Dat begrijpen wij goed, zeker wanneer u zich aan ons toevertrouwt voor zorg.
Rondom de feestdagen is het vaak extra druk in onze praktijken door sluitingen van reguliere tandartspraktijken. Dit kan invloed hebben op de planning en rust tijdens behandelingen, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat u zich hierdoor niet gehoord of op uw gemak voelt.
Omdat u aangeeft te twijfelen over de behandeling, komen wij graag inhoudelijk met u in contact. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected], mits wij niet eerder contact hebben opgenomen, zodat wij uw ervaring kunnen bespreken en uw zorgen zorgvuldig kunnen beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Negatieve ervaring: Dit noemen ze spoed tandarts, ik heb gebeld en hebben niet eens plek. En dan ik wens je een fijne avond !
Beste,
Wij begrijpen goed dat het erg frustrerend is om pijnklachten te hebben en dan te horen dat u niet direct terechtkunt. Zeker in een spoedsituatie kan dat veel onvrede oproepen, en dat betreuren wij.
Wij beschikken op dit moment niet over voldoende informatie om te zien wanneer u contact met ons heeft opgenomen. In perioden zoals feestdagen kan het extra druk zijn door sluitingen van reguliere tandartspraktijken, waardoor de beschikbare spoedcapaciteit beperkt is. In zulke gevallen proberen wij normaal gesproken mee te denken over een andere vestiging binnen redelijke afstand en tijd, waar beoordeling of behandeling mogelijk is.
Mocht u alsnog willen dat wij met u meekijken naar de mogelijkheden, dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij bekijken dan graag samen met u wat op dat moment haalbaar is.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Negatieve ervaring: Bel je op voor hulp helaas geen tandarts aan wezig bel hw naar 23oo ja sorry kan je nu niet helpen al ga je dood van de pijn kan wel een afspraak maken voor morgen 22.oo tandarts den bosh 24 uur open aleen voor. Trauma e bloedingen waarom ben je dan 24 uur open heb je geen van beide mag je doos gaan van de pijn geen hulp waar gaan we heen al moet he zelf betalen geen hulp goede zorg hoor
Beste Lendita,
Wij begrijpen dat het vervelend voor u is wanneer u niet direct terechtkunt om uw pijnklachten te laten verhelpen.
Door de extra drukte in de vakantieperiode, mede doordat veel reguliere tandartspraktijken gesloten zijn, is het momenteel drukker dan gebruikelijk in onze praktijk. Hierdoor kan het voorkomen dat een behandeling — niet zijnde een trauma — niet op het door u gewenste tijdstip kan plaatsvinden.
Wij doen ons uiterste best om iedere patiënt zo snel en zorgvuldig mogelijk in te plannen en te helpen. Indien mogelijk kijken wij samen met u naar alternatieven, bijvoorbeeld bij één van onze andere praktijken binnen een acceptabele reistijd.
Indien u hierover verder contact wenst, kunt u uw bericht sturen naar [email protected]. Houdt u rekening met de drukte en daardoor langere wachttijd op antwoord.
Wij wensen u ondanks alles een prettige jaarwisseling.
Met vriendelijke groet,
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Geen gedoe, geen onnodige vragen. Ze stabiliseerden de tand direct, legden rustig uit wat er was gebeurd (een oude vulling die het had begeven) en gaven duidelijk advies voor de vervolgzorg. Ik verliet de praktijk pijnvrij en met het gevoel dat ik in goede handen was geweest.
Heel fijn om over deze positieve ervaring te lezen, nog een fijne Tweede Kerstdag toegewenst!
Fantastische ervaring: Ondanks dat we te laat waren omdat we de weg niet konden vinden in het donker heeft Mondzorg mij toch uitstekend geholpen. Men was erg voorkomend voor mij.
Beste Christina,
Fijn om te horen dat alles goed gegaan is.
Heel fijne kerstdagen toegewenst!
Team Mondzorg Poli
Fantastische ervaring: Zeer tevreden. Geen wachttijd en professionele behandeling. En belangrijk, pijn was direct weg.
Fantastische ervaring: Ik kon de dag dat ik belde meteen terecht, en binnen twee dagen was ik geholpen door een kaakchirurg.
Fantastische ervaring: Helaas was het nodig om de mondzorg poli in het weekend te bezoeken. Ik ben er hee goed geholpen! Mijn dank hiervoor.
Fantastische ervaring: Eerlijk gezegd had ik flinke zorgen - tandpijn sinds vrijdagavond, en het weekend stond voor de deur. Geen reguliere tandarts meer bereikbaar, en ik zat met een pulserende pijn die steeds erger werd. Toen ik deze spoeddienst belde, nam iemand derict op, stelde gerust en bood nog dezelfde avond een afspraak aan. De behandeling? Snel, pijnloos en helder uitgelegd: een ontstoken zenuw, tijdelijk afgedekt om de pijn te stoppen. Geen gedoe, geen onduidelijkheid - gewoon hulp op het moment dat je het hardst nodig hebt. Voor mij was dit letterlijk een redding.
Positieve ervaring: Enorm blij dat ik op zondag geholpen kon worden. Ik moest even wachten want ze waren nog koffie aan het drinken. In het vervolg kan je hier beter een andere reden aan hangen aangezien de patiënt met veel pijn zat. Het verdovingsmiddel zat door heel mijn mond en ik moest zelf vragen om mijn mond te spoelen. Het maken van de foto was dramatisch. Een pijn stokje dat achterin je mond geduwd werd zonder tekst of uitleg. Dat laatste heb ik de gehele behandeling gemist.
Fantastische ervaring: Goed ervaring en wij werden snel geholpen
Fantastische ervaring: Ik ben heel blij dat ik op zondag terecht kon. Ze hebben mij goed geholpen en het probleem verholpen. Ik was in goede handen.
Positieve ervaring: Kon snel terecht, wel alleen s avonds( zodat ze ook avond tarief kunnen rekenen) Prijs voor trekken vond ik mee vallen €180 Ik ga ervanuit dat de kies er helemaal uit is. Bij binnen komst moest ik wel in het halletje wachten omdat ik veel te vroeg was. Assistente was lief maar ook warig over de factuur, die al in het systeem stond voor ik aan de beurt was geweest. Verder lief en netjes.
Fantastische ervaring: Goed naar mijn probleem geluisterd en opgelost na overleg geen poes pas gewoon gedaan
Fantastische ervaring: Goede en fijne ervaring,zowel met de centrale als de betreffende tandarts
Positieve ervaring: Went there to get my wisdom tooth removed yesterday. And had a panic attack on the table. Hardly any words were said before i was injected with the anaesthesia. Which is fine, i thought, since my dutch is not too good, its the price i pay. But a warning or even a brief explanation could have helped a lot. Im already terrified of dentists, this did not help. Thank god for the angel who was the assistant who helped calm me down. Bless her, she was extremely kind. In the end, they did a fine job, the pain is bearable with paracetamol. I would give it 3.5.
We're sorry to hear that you had a panick attack during the procedure, but glad to hear our dental assistant was there for you. If you would like us to contact you, please send us a message: [email protected].
Thank you for your time to write your feedback.
Fantastische ervaring: Een ontstoken kies die op vakantie begon op te spelen. Thuisgekomen was het een race tegen de klok. Geen idee of ik ergens terechtkon zonder wekenlange wachtlijst. Mondzorg Poli was de oplossing: soepel een afspraak kunnen maken, een vriendelijke ontvangst, en een tandarts die direct de juiste diagnose stelde. De ontsteking is aangepakt en ik voel me weer een mens. Aanrader!
Negatieve ervaring: Hele negatieve ervaring! Tandarts spreekt gebrekkig Nederlands. Er wordt niet uitgelegd wat er aan de hand is. Vervolgens leg je uit dat je erg angstig bent en zegt meneer heel geduldig te zijn met angstige patiënten. Vervolgens krijg je een verdovingsspuit waarna meneer na 30 seconden begint te boren in een pijnlijke kies, zonder de verdoving in te laten werken want meneer had ontzettende haast! Als je zegt dat het pijnlijk is beweerd hij dat dit niet kan en gaat gewoon door. De assistente had blijkbaar iets anders te doen en was de gehele behandeling niet aanwezig waardoor de tandarts zelf meerdere malen op moest staan om materialen te gaan zoeken. Ook lagen er overal nog vieze/natte doeken van de vorige patiënt want ja haast... Na een onverdoofde wortelkanaalbehandeling te hebben ondergaan kon ik opstaan, snel iets ondertekenen en €176 betalen. Na 20 minuten stond ik vol verbazing weer buiten. Het leek wel een ervaring in het buitenland. Niet normaal dat er zo met (angstige) patiënten wordt omgegaan! Als je vervolgens bij mondzorg Poli een klacht indiend hoor je niks meer... Bizar dat dit gewoon kan.. Update: Na meerdere keren bellen en mailen nog steeds geen reactie. We blijven gewoon proberen totdat we reactie krijgen maar er gaat ergens iets mis binnen dit bedrijf.
Dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring in de praktijk en in communicatie na afloop niet naar wens is geweest.
Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Als u nog niets vernomen heeft, kunt u uw klacht ook indienen door een e-mail te sturen aan [email protected] in plaats van een online formulier in te vullen.
Negatieve ervaring: Geen een sterretje waard..ik weet niet waar moet ik beginnen. Met kiespijn bij dhr. Saab geweest. Na een snelle foto zei hij direct dat de tand eruit moest. Toen ik dat niet wilde, stelde hij een wortelkanaalbehandeling voor. Die is uitgevoerd en aan het einde vroeg ik om een antibiotica kuur de ontsteking te kunnen remmen die volgens hem er zat. Hij gaf aan nee dat is niet nodig “paracetamol is genoeg”. Twee dagen later nog steeds hevige pijn. Mijn dochter vroeg het dossier op: de behandelde tand staat niet eens op de foto, wél is te zien dat de tand ernaast een wat grotere gaatje had. De pijn kwam dus waarschijnlijk daarvandaan. €350,- afgetikt, om vervolgens nog steeds heel veel pijn aan over te houden. Ga niet naar arts Saab !!!!!
Thank you for your feedback. We're sorry to hear your experience wasn't to your liking. We take complaints seriously and handle them carefully and confidentially. To ensure we do this effectively, please send your complaint to [email protected] so we can contact you.
Negatieve ervaring: Ging met rotgevoel naar huis. Vanwege herfstvakantie was mijn huisarts niet aanwezig. Men adviseerde mij dat ik als de pijn ondraaglijk werd ik maar naar de poli moest bellen. Ik kon daar terecht op dinsdagavond 20.20 uur. Moest gaan zitten kreeg met spiegeltje tik op de pijnlijke kies, waardoor ik bijna door het dak vloog. Er werd een foto gemaakt. Ontsteking onder de pijler van een brug en een gaatje. Er werd verdoving ingespoten en vervolgens kreeg ik te horen dat ik de volgende dag maar naar de eigen tandarts moest gaan. Toen ik zei dat die pas over 6 dagen thuis was, zei hij dat hij toch maar iets ging doen. Maar uiteindelijk heeft hij alleen de kroon wat bijgeveild (zonder blauw plasticje) om contact te verminderen. Hij heeft een portie antibiotica en pijnstillers voorgeschreven en een rekening €118 !!opgesteld. En afgewerkt waren ze. Toen de verdoving was uitgewerkt ging ik ondanks pijnstillers, door de grond van de pijn. Eten is erg pijnlijk omdat aan die zijde nog steeds contact is met de bovendien. Kortom waardeloos en ik probeer nu maar de komende vijf dagen door te komen.
Dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Negatieve ervaring: Zeer onvriendelijke en onprofessionele ervaring Ik kwam aan bij de tandartspraktijk en de tandarts zelf kwam net binnen — hij deed nog zijn jas uit. Vanaf het eerste moment was zijn houding onvriendelijk. Hij zei op een nare, gehaaste toon: “Ga zitten, ga zitten,” zonder enige vriendelijkheid. Tijdens de behandeling sprak hij chagrijnig en onduidelijk. Op een moment zei hij dat ik wel of juist niet moest slikken, maar ik begreep hem niet goed. Toen ik een doekje op mijn schoot gebruikte, reageerde hij geïrriteerd en vroeg op een nare toon waarom ik dat deed. Het hele bezoek voelde ongemakkelijk en onveilig. Ik had geen vertrouwen dat hij zijn werk goed zou doen. Aan het einde moest ik iets ondertekenen, maar toen ik het wilde lezen, zei hij: “Dat hoef je niet te lezen, het is standaard.” Dat vond ik erg vreemd. Toen ik vroeg naar zijn naam, zei hij alleen maar: “Eerst betalen, eerst betalen.” Ik heb uiteindelijk €330 betaald en aangegeven dat ik zijn manier van omgaan met patiënten onacceptabel vond. Ik snap niet hoe iemand zo onvriendelijk kan zijn in een beroep waar vertrouwen en zorg centraal zouden moeten staan. Mijn advies: ga alsjeblieft naar een andere tandartspraktijk en bespaar jezelf een heel onprettige ervaring.
Dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij nemen klachten graag serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk. Om dit goed te kunnen doen, kunnen klachten het beste gestuurd worden naar [email protected], zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Fantastische ervaring: Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Mondzorg Poli. Afgelopen zaterdagochtend werd ik wakker met een erge pijn in mijn kaak. Omdat het weekend was en mijn eigen tandarts niet bereikbaar, was ik blij dat ik bij Mondzorg Poli terechtkon.
Fantastische ervaring: Ik had ondraaglijke kiespijn door een ontsteking en belde ’s nachts de spoedpost. De volgende ochtend om 11:00 kon ik terecht. Ik kreeg direct verdoving, er werd een foto gemaakt en op mijn verzoek extra verdoving. De tandarts legde duidelijk uit wat er ging gebeuren en nam de tijd, wat veel vertrouwen gaf. Heel professioneel en vriendelijk geholpen. Twee dagen eerder was ik bij de spoedpost in Eindhoven geweest, maar daar kreeg ik direct een slecht gevoel en ben ik niet behandeld. Het verschil in aanpak en vertrouwen was enorm.
Fantastische ervaring: Ik liep al een tijdje rond met een zeurende pijn in mijn kies, maar door mijn drukke schema kwam ik er niet aan toe om naar de tandarts te gaan. Op een avond werd de pijn zo erg dat ik niet meer kon slapen. Een vriendin raadde me aan om contact op te nemen met Mondzorg Poli. De volgende ochtend belde ik ze meteen en tot mijn verbazing kreeg ik direct een afspraak. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. De tandarts constateerde een gaatje dat tot de zenuw was doorgedrongen. Hij heeft het gaatje zorgvuldig gevuld en de ontsteking behandeld. De behandeling was vrijwel pijnloos en binnen een uur was ik klaar. De pijn was direct verdwenen en ik kreeg duidelijke instructies mee voor de nazorg. Ik ben ontzettend blij met de snelle, professionele en vriendelijke hulp van Mondzorg Poli. Zeker een aanrader voor iedereen die met tandpijn zit!
Fantastische ervaring: Na zoveel negatieve reacties , was ik echt bang om te gaan, maar vanaf de eerste minuut was iedereen supervriendelijk en professioneel. Tandarts was een rustige man, de tandartsassistente was super lief and zorgzaam en hielp me rustig te blijven.
Fantastische ervaring: Vandaag naar de poli in Den bosch geweest! Heel goed en deskundig geholpen! Vriendelijke assistente en tandarts, echt een aanrader!
Negatieve ervaring: Me man is daar gisteren geweest was net zo beul tand getrokken foto gemaakt en 178 euro af rekenen
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met deze noodtandarts. Na een telefoontje moesten we 8 uur (!) wachten voor we terecht konden met onze dochter. En dat voor een spoedgeval! De tandarts en assistente spraken nauwelijks Nederlands. De tandarts pakte haar hoofd stevig vast en kwam zonder voorbereiding met een spuit aan zetten. Ze moest “niet huilen”, was zijn korte commando. Geen geduld, geen empathie. Nu, drie weken later, is er nog steeds geen informatie doorgestuurd naar onze eigen tandarts. Onprofessioneel en totaal ongeschikt voor noodsituaties, laat staan voor kinderen.
Fantastische ervaring: Wat een top ervaring! Zojuist bij Mondzorg Poli Den Bosch geweest omdat mijn eigen tandarts dicht was. Ik ben echt supergoed geholpen. Het team was zó vriendelijk en gezellig dat ik me meteen helemaal op mijn gemak voelde. Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd. Echt geweldig dat ze er zijn voor tandproblemen buiten de normale openingstijden. Ik raad het iedereen van harte aan!
Negatieve ervaring: Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met deze spoedkliniek!!! Ik had een spoedgeval en belde de kliniek. Er werd gevraagd hoe snel ik er kon zijn, en ik gaf aan dat ik er binnen 30 minuten kon zijn (rond 13:50), omdat ik niet in Den Bosch woon. De man waarmee ik de afspraak maakte plande mij vervolgens in om 13:40 waarbij hij mij vertelde probeer er gewoon zo snel mogelijk te zijn. Ik kwam zo snel mogelijk, maar bij aankomst rond 13:50 was de deur op slot. Niemand was bereikbaar aan de balie. Pas na opnieuw bellen werd ik binnengelaten, om vervolgens te horen dat ik te laat was, dat ze lunchpauze hadden en dat ze me niet meer konden helpen. De medewerkster zei zelfs: “het is niet mijn probleem” en dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Ik begrijp dat er een pauze is, maar waarom plannen jullie dan een afspraak tijdens die tijd? Ik ben speciaal voor een spoedgeval gekomen en werd totaal niet serieus genomen. Voor een spoedkliniek vond ik het gebrek aan communicatie, empathie en hulp ontzettend teleurstellend.
Fantastische ervaring: Snel en accuraat geholpen. Vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer.
Fantastische ervaring: Zaterdagavond gebeld en konden zondagochtend direct al terecht. Fijne kliniek; vriendelijk, bekwaam en zeer hygiënisch. En met nette tarieven!
Negatieve ervaring: Ik heb een kroon die spontaan was losgekomen opnieuw laten vastzetten. Daarvoor heb ik in totaal maar liefst €91,04 moeten betalen. Een bedrag van €28,83 aan ‘consultkosten’ Ik vraag mij af welk consult mij is verstrekt voor het vastzetten van een kroon. Verder een bedrag van €31,86 als toeslag voor een avondbehandeling. Bij het maken van de afspraak is mij niet vertelt dat er een toeslag zou worden berekend voor behandeling in de avonduren! Dat had mijn inziens wel moeten gebeuren. De behandeling vond plaats om 19.20 uur. Het resterende bedrag voor het vastzetten van de kroon, groot €30,35 vind ik reeel.
Fantastische ervaring: Mijn eigen tandarts al dagen geprobeerd te bellen om een afspraak te regelen. Maar, werd alleen maar aan het lijntje gehouden . Ontstoken kies is niet meer te houden en toch gebeld met de spoed tandarts en ik kon héél snel terecht. Ontzettend goed geholpen. Tandarts en assistente waren allebei begripvol en vakkundig. Toppers
Negatieve ervaring: Deze week , donderdagavond en zaterdagavond, een spoedtandarts nodig. In Denbosch hebben ze “geen tijd” want alles is vol. In werkelijkheid zijn ze gewoon niet aan het werk en laten ze de mensen gewoon pijn ervaren die niet nodig is. Uit pure wanhoop naar de locatie gereden in de hoop dat ze tijd wilden maken voor een behandeling. Wat blijkt, ze zijn er gewoon niet. Vrouw aan de telefoon medegedeeld dat er niemand aan het werk is terwijl ze zegt dat het vol zit. “Ja, het staat dicht . Ik mag niemand plannen in DenBosch. “ Hier betalen de reguliere tandartsen dan geld voor. Pure schande. Uiteindelijk naar Eindhoven moeten uitwijken omdat de pijn te erg was. Ik wens jullie allemaal dezelfde pijn toe en dat er de eerste week niemand is die jullie helpt!
Fantastische ervaring: Ik had de hele nacht stekende kiespijn. Na aan de telefoon te zitten met een vriendelijk medewerker had ik de zelfde dag nog een afspraak om 18:00. Nog geen uur later werd ik weer gebeld en verteld dat ik om 14:00 al kon komen wat natuurlijk een opluchting was. Tandarts was een rustige man van weinig woorden maar zeker een goede tandarts. Kies getrokken en goed verdooft voor ik het wist kon ik weer weekend houden. Top zeer tevreden.
Negatieve ervaring: Ik had voor vanavond een afspraak gemaakt maar gelukkig dat ik de reviews ging lezen. Zoveel negatieve reviews over steeds dezelfde persoon. Een man die slecht te verstaan is. Geen nederlands of Engels kan. Absoluut zich niet in kan leven. Ontzettend geirriteerd reageert en bijna bij iedereen een verkeerde diagnose stelt en ook bij iedereen verteld dat hij de desbetreffende tand/kies wil trekken. Kinderen houden er trauma's aan over. Ook assistentes worden genoemd die super geïrriteerd en niet vriendelijk reageren. Ik heb meteen mijn afspraak afgezegd. Ik slik wel flinke pijnstilling en zing het wel uit tot na het pinksterweekend. Hoe kan het bestaan dat zo'n tandarts al jaren zo te werk gaat en dat hij niet uit zijn functie wordt gezet? Dit zou niet moeten kunnen. Zo iemand moet maar slager worden!. Er zijn ook goede recensies over andere tandartsen en deze mensen lijden hier ook onder want je krijgt nu zo'n negatief beeld over deze spoed tandartsen praktijk, dus ik raad jullie aan om de handen ineen te slaan om deze tandarts daar weg te werken en dan te zorgen dat er alleen maar positieve reviews komen. Zodat mensen die hulp nodig hebben zonder angst naar jullie praktijk komen. Groetjes, Ingrid
Negatieve ervaring: Slechte ervaring, vandaag daar geweest omdat ik pijn had! Eerst foto maken die was 3 keer mislukt… toen wil hij of de kies trekken of wortelkanaal behandeling doen. Wel gelijk afrekenen! Ik heb dit niet gedaan! Kon amper Nederlands en onaardig
Fantastische ervaring: I have a toothache and I looked for an emergency dentist. The service was very speedy, professional and efficient. Very happy with their service and would recommend.
Fantastische ervaring: Zeer snel, zeer vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Top service en top advies en behandeling.
Fantastische ervaring: Hele rustige mensen en ze waren lekker snel met het trekken van mijn verstands kies geen pijn en pijn die ik had is gelijk weg 10 van de 10 zou er zo weer heen gaan hij werkt meschien snel maar hij weet zeker wat hij doet en doet het goed
Fantastische ervaring: Liever kom je hier natuurlijk niet, maar als je er dan toch komt is het fijn als je vriendelijk wordt behandeld en goed wordt geholpen en dat doen ze!
Fantastische ervaring: Дякую за першу надану допомогу дуже якісною роботою .
Fantastische ervaring: I had a very nice experience with them. The dentist (a young lady)was so kind! So, i had a dificult extraction with ZERO pain! Thank you!
Thank you for sharing your positive experience with our dental emergency clinic and we wish you a swift recovery!
Negatieve ervaring: AFRADER In het weekend naar deze poli geweest met pijnklachten aan mijn tand. Vond de wachtkamer al erg bijzonder; deuren van de behandelkamers gingen continu open en dicht en de afstand tussen behandelkamer en wachtkamer was zo klein waardoor je telkens mee kon kijken in de mond van patiënt... Tandarts niet vriendelijk, heel gehaast en niet te verstaan door gebrekkig Nederlands. Maar het ergste; hij stond al naast me met een verdovingsspuit en zei " tand uit" voor er überhaupt een diagnose was gesteld of foto was gemaakt. Heb ik uiteraard geweigerd. Tandarts stelde na het maken van de foto voor (omdat ik nog jong was) een wortelkanaalbehandeling te doen ipv de tand eruit. Ik heb om antibiotica gevraagd en heb gezegd dat ik na het weekend wel naar mijn eigen tandarts ga. Hier wilde ik absoluut niet geholpen worden. Vandaag geweest, wat bleek: NIKS aan de hand, tanden zijn gewoon gezond en waar de tandarts op de foto aangaf een gaatje te zien en de andere tand of te trekken of wortelkanaal behandeling te doen was ook niks te zien volgens 2 tandartsen van mijn eigen praktijk. Waarschijnlijk pijn van verstopte holtes die uitstraalde naar mijn tand. Bijna dus een gezonde tand er laten uit trekken. Krijg sterk het vermoeden dat het ging om "even snel geld verdienen". Vind het bizar en schandalig dat dit is gebeurd!
Fantastische ervaring: Had een kies die verwijderd moest worden door een ontsteking. Heel vakkundig gebeurd. Heel goed geholpen.
Fantastische ervaring: Polecam z czystym sumieniem.
Fantastische ervaring: Vulling keurig en pijnlooos hersteld. Vreemd om te zeggen, maar een fijne ervaring bij de tandarts
Goed dat we hebben kunnen helpen en hartelijk bedankt voor het delen van uw (fijne) ervaring
Negatieve ervaring: Ik kon snel terecht nadat een kies was afgebroken. Helaas sprak de tandarts zeer slecht Nederlands en was ook geïrriteerd als ik hem niet meteen verstond. Verder ook niet echt vriendelijk. Negeerde dat hij me pijn deed, omdat hij oude vulling weg boorde en de zenuw daarbij meermaals raakte. Verdoven doen ze niet aan denk ik. Heeft de kies wel weer opgebouwd. Alhoewel deze nu zeer gevoelig is en ik er niet meer mee kan kauwen. De assistente was heel vriendelijk.
Fantastische ervaring: Ik had een afgebroken kies, direct Mondzorg Poli gebeld en kon dezelfde dag nog langs komen. Super fijn geholpen!
Goed dat we direct hebben kunnen helpen en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Negatieve ervaring: Als je van bot, ruig en niet empathisch houdt, moet je hier zeker naartoe
Fantastische ervaring: Goed en snel geholpen dezelde dag s'avonds wegens kiespijn. Ook tijdens de behandeling werd er goed uitgelegd en voorgelicht.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fantastische ervaring: Na een fietsongelukje kon ik hier meteen terecht met mijn zoontje. Wat een lieve, kordate en empathische tandarts en assistentes. Dankjulliewel voor de goede hulp!
Meer dan graag gedaan en hartelijk bedankt voor delen van jullie positieve ervaring met onze spoedtandarts!
Fantastische ervaring: Deze week in avond geholpen met reparatie vulling. Snelle afspraak en super efficient geholpen met duidelijke uitleg.
Bedankt voor het delen van uw (super) positieve ervaring met onze spoedtandarts hier in ’s-Hertogenbosch.
Fantastische ervaring: Om de één of andere reden wordt in het weekend kiespijn altijd veel erger. Binnen 2 uur kon ik komen. Na een perfecte behandeling was ik van mijn pijn af en heb weer een hele nacht kunnen slapen. Dank voor jullie hulp!
Negatieve ervaring: Heel vriendelijk te woord gestaan toen ik belde over mijn klachten zoals kiespijn en dikke warme rode wang. Terwijl ik een afspraak had heb ik een uur in de wachtkamer zitten wachten. Tandarts was door gebrekkig Nederlands moeilijk verstaanbaar. Toen hij zonder aankondiging hard op mijn kies tikte met een instrument, ging ik door het plafond van de pijn. Het enigste wat de tandarts zei was "rustig, rustig". Doordat hij erg gehaast te werk ging, had ik geen vertrouwen in deze man, hij was immers al heel erg uitgelopen qua tijd. Met een recept voor antibiotica en pijnstillers ben ik naar huis gegaan. Het was voor mij verre van een positieve ervaring.
Fantastische ervaring: Mijn dochter van 12 jaar is vandaag geholpen aan haar kies, door een super lieve tandarts die van Utrecht kwam en hem assistente. Ze was zo goed geholpen en super lief dat ze waren en vakkundig. Ik wil jullie nogmaals super bedanken , ze zei mama ik wil altijd naar hun gaan ze hebben mij super goed geholpen. Heel professioneel dankjewel
Meer dan graag gedaan, goed dat we konden helpen en hartelijk dank voor het delen van jullie positieve ervaring!
Fantastische ervaring: Fijn geholpen door tandarts Mandy! Ik vond het wat spannend en kon niet goed kiezen met of zonder verdoving. Ze stelde me op m'n gemak en ze is rustig zonder verdoving begonnen en ik kon altijd nog besluiten met verdoving te doen als het nodig was. Uiteindelijk was ik zo klaar, zonder verdoving!
Fantastische ervaring: Goed behandeld door de spoedtandarts
Fantastische ervaring: De faciliteit is erg schoon en alle medewerkers waren vriendelijk en professioneel. Als je een afspraak hebt gemaakt, word je snel geholpen.
Goed dat wij u snel hebben kunnen helpen tijdens deze vakantieperiode en wij wensen u een spoedig herstel!
Fantastische ervaring: Ik ben super goed geholpen en mensen waren aardig . Ik ben er weer blij weg gegaan
Negatieve ervaring: Deze spoed tandarts is waardeloos! Mijn kies is afgebroken mijn wang groeit met de minuut. Eerst stond zogenaamd mijn tandarts niet aangesloten bij deze tandarts werd ik afgewezen. Toen ik terug belde omdat mijn tandarts wel degelijk was aangesloten was assistente nummer 1 nogal geïrriteerd en kreeg zij de spoed tandarts niet te bereiken? En zou zij terug bellen naar een tijdje niks te horen zelf terug gebeld toen kreeg ik assistente nummer 2 aan de telefoon ook deze mevrouw werd erg geïrriteerd toen ik vragen stelde en kon de tandarts ook niet bereiken? Beetje vreemd voor een spoed tandarts? Daarna werd er gezegd ALS de tandarts opneemt bel ik terug maar bel morgen vroeg maar even naar de eigen tandarts.. met andere woorden wij gaan u niet terug bellen bekijk het maar.. ik snap niet dat jullie een spoed praktijk zijn als jullie niemand willen helpen? En de assistentes die ik gesproken heb mogen in hun kerstpakketje een klantvriendelijkheid cursus krijgen. Wat slecht dit 1 ster is nog teveel.
Fantastische ervaring: Kan altijd direct terecht (zelfde dag/vlg dag). Twee verstandskiezen laten trekken tegelijk (bovenkaak), was geen probleem. Hele aardige en professionele tandarts. Ook amper napijn, aan te raden!
Fantastische ervaring: Really helpful...friendly service from professional people...thanks for your help and advice
You’re more than welcome and thank you for sharing your positive experience with our dental clinic!
Fantastische ervaring: Zeer professioneel, je wordt eerst goed geïnformeerd over een behandeling. Vriendelijke mensen en helemaal tevreden bij deze geweldige tandards.
Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze (geweldige) spoedtandarts en wij wensen u een spoedig herstel!
Negatieve ervaring: De mannelijke tandarts die 27-9-2024 dienst had totaal geen empathie. De opmerking tegen een angstige klant: Nou nou, wat een houding voor iemand waar ik 20 minuten op moest wachten. Treurig, zulke mensen horen niet in dit soort beroepen thuis.
Fantastische ervaring: Fijne en aardige tandarts, netjes etc. En zo fijne ruime openingstijden. Echte aanrader.
Hartelijk dank voor uw aanbeveling en wij wensen u een spoedig herstel!
Laat je mening achter over Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch????:
Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Den Bosch???? verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere tandartsen die je mogelijk interesseren
Staas & Bergmans Tandartsenpraktijk????
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een tandartspraktijk heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.